8 תשובות
כי אני מתחבר למילים שלו
כי מחפשים משהו להזדהות איתו. צלילים ומגגינה זה טוב ויפה אבל בעיניי המילים הרבה יותר חשובות
מסכימה במאה אחוז
שואל השאלה:
לדעתי זה די ההפך
אם המנגינה גרועה ומשעממת הטקסט יכול להיות משהו הכי אמנותי שיש וזה לא יעזור בכלום כי זה יהיה פשוט שיר משעמם
לדעתי זה די ההפך
אם המנגינה גרועה ומשעממת הטקסט יכול להיות משהו הכי אמנותי שיש וזה לא יעזור בכלום כי זה יהיה פשוט שיר משעמם
אנונימית
נראה שזה עניין של טעם אישי. אני ההפך ממך אבל מבינה אותך
בסדר אבל אנשים מתחברים לשירים כי הם מתחברים למילים שלהם (וגם למנגינה) אפשר להזדהות עם המילים ושירים עם מילים מפגרות וחסרות משמעות לא נותנים את אותה החוויה כששומעים שיר שבאמת נוגע בך.
אבל זה טעם אישי
אבל זה טעם אישי
מה שאת אומרת נכון אבל יש שירים ממש מדהימים שאת יכולה גם להזדהות איתם בכל מיני סיטואציות וזה מרגיש ממש משחרר שיש מישהו שמבין אותך ועוד מביע את זה דרך שירה ולהפך, סיפור של אנשים מאחורי שירים והם משתפים את זה איתך.
כמובן שיש גם שירים שהמילים שלהם לא כל כך עמוקות ופשוט לכיף וזה הכי זורם שיש.
בקיצור יש הרבה סוגים של שירים, שירים שהם גם קיצביים לכיף ואז פתאום את שמה לב למילים שלהם וזה גורם לך אפילו יותר לאהוב את השיר 3>
כמובן שיש גם שירים שהמילים שלהם לא כל כך עמוקות ופשוט לכיף וזה הכי זורם שיש.
בקיצור יש הרבה סוגים של שירים, שירים שהם גם קיצביים לכיף ואז פתאום את שמה לב למילים שלהם וזה גורם לך אפילו יותר לאהוב את השיר 3>
כי יש אנשים שמחפשים עם מה הם מזדהים בשירים, מילים/משפטים שיש בשירים והם מזדהים איתם
אנונימי
באותו הנושא: