3 תשובות
כן. שווה את זה... במלא הרוב שם לא יהודים..
אנונימית
גם אם היה הסכם הוא היה מופר זמן קצר אחרי שהם משיגים את השטח והכוח שלהם כתוצאה מכך גובר עלינו.
אבל נניח שההסכם לא היה מופר בשום מצב,השלום תמורת שטחים עם מדינות שאתה לא חייב להן כלום לא שווה שום מטר משטח ארץ ישראל.
טיפשי ביותר, לתת מרחבים אסטרטגים קריטיים למדינת אוייב/לא תומכת ישראל זה בין מהלכים גאו פוליטים הכי גרועים שיש, ואין כאן אפילו הצדקה מוסרית הרי שאין להם טביעה על יו"ש ולכן הם גם לא דורשים אותה...