4 תשובות
כן.. זאת מדינה ממש יפה... נסעתי לשם... זה באמת מקום יפה
כן! d:
זה תלוי.. אם את רוצה טיול של מוזאונים אז זאת ה-עיר (עם כנסיות והכול) אבל אם את רוצה חופש של קיץ עדיף איזה אי ביוון או תאילנד (חופשה כזו של בטן גב-ממליצה בחום):)
זאת עיר יפה! הייתי שם שנה שעברה עם חברים בחופש הגדול!