5 תשובות
^תכתבי את סיבת הערעור ואז תכתבי את מה שבאלך לכתוב ותפרטי למה את מערערת ושזו טעות
את פונה לנאמן בכיר בפרטי או למערכת האתר דרך יצירת קשר עם קישור של השאלה או עם תגית מהשאלה ושואלת אותם אם זה חוקי ומבקשת מהם לשחזר. ואם את יודעת מה שאלת ועל מה מחקו לך ואת יודעת שזה לא עובר על חוקי האתר, אז תסבירי להם את זה...
הייתי אומר לך אם הייתי יודע מה השאלה ומה סיבת המחיקה...
שואל השאלה:
תודה.
מה אני צריכה לכתוב שם בשביל לערער? אני לא בטוחה מה צריך לכתוב
אנונימית
3 פסים - הגדרות - יצירת קשר
בצור קשר