3 תשובות
יכול להיות שהוצאת טיפת דם קטנה מאיפה שעשית או שאת קרעת חלקיק קטן בפה שלך בגלל שאת מצצת את העור חזק מדי. אני מהמר שזאת הסיבה השנייה.
כי השיניים שלך נגעו בדם והעבירו את זה לפה וללשון וזה מה שאת מריחה
אנונימי
היקי זה שטף דם, זה אומר שהכלי דם מתפוצצים מהלחץ, את ההמשך את יכולה להבין לבד...
באותו הנושא: