3 תשובות
יכול להיות שהוצאת טיפת דם קטנה מאיפה שעשית או שאת קרעת חלקיק קטן בפה שלך בגלל שאת מצצת את העור חזק מדי. אני מהמר שזאת הסיבה השנייה.
4AM
כי השיניים שלך נגעו בדם והעבירו את זה לפה וללשון וזה מה שאת מריחה
אנונימי
היקי זה שטף דם, זה אומר שהכלי דם מתפוצצים מהלחץ, את ההמשך את יכולה להבין לבד...