5 תשובות
כנראה התגעגע אבל הוא נשמע רעיל ומשחק משחקים לדעתי מיותר לחזור איתו לקשר.
שואל השאלה:
הוא לא רעיל, ואני לא חושבת שאלו משחקים אני פשוט לא מבינה מה הייתה מטרת יצירת הקשר אם הוא פתאום מתרחק? יכול להיות שהוא נלחץ אני לא מבינה?
אנונימית
יש מצב. מה שהתכוונתי בלשחק משחקים שהוא יוזם ואז את עונה לו ומתרחק אז זה בדיוק זה
שואל השאלה:
כן אני מבינה מה אתה אומר אני פשוט לא מבינה למה הוא פתאום יצר איתי קשר אחרי כמה חודשים טובים שלא דיברנו בהם
אנונימית
התגעגע/הבין שאת טובה בשבילו לקשר בסוף/משעמם לו יכולות להיות כל מיני סיבות