8 תשובות
שואל השאלה:
אם אני ילד בן 14 זה אפשרי בכלל?
אם אני ילד בן 14 זה אפשרי בכלל?
אתה צריך עם ההורים את אתה בן 14
שואל השאלה:
פאק
פאק
למה פאק
מה קרה למה אתה רוצה להגיש תלונה
מה קרה למה אתה רוצה להגיש תלונה
הולכים לתחנה
הולכים לתחנה אומרים להם על מה המקרה וכל השאר עבודה שלהם
הולכים לתחנה שלהם ומגישים
כן אתה פשוט הולך לתחנת משטרה שקרובה לבית שלך ואומר בכניסה שהגעת להגיש תלונה. ואז אתה הולך לחוקר , לפעמים מחכים קצת כי יש אנשים ולפעמים אין אז ישר נכנסים ומגישים תלונה. החוקר ישאל אותך כמה שאלות ותספר לו מה קרה.
זה די פשוט.
מאיפה אתה?
זה די פשוט.
מאיפה אתה?
באותו הנושא: