12 תשובות
כן קפוא
כן, קר זה לא כזה משנה אם יש או אין גשם
תקחי, אבל רק שתדעי לא ירד היום גשם
תקחי אם ממש קר
לא ירד גשם אבל קר
זה גם תלוי איפה את גרה
אוליי סוודר או סווטשירט עגיף
זה גם תלוי איפה את גרה
אוליי סוודר או סווטשירט עגיף
כן
כן.
אני לוקחת לפעמים כי בדרכ די קר אבל קחי בחשבון שיהיה חם יותר מאוחר
כן
רק עד עכשיו היה קצת קר זהו מעכשיו חם
תקחי, מעיל לוקחים גם כדי להתחמם בחורף. תמיד תוכלי להוריד.
ממש לא אין צורך רק עכשיו קצת קר עוד שעה יתחםם וסתם תסחבי אותו כל היום
תקחי סוודר/סווטשירט
תקחי סוודר/סווטשירט