5 תשובות
אם את לא מסוגלת פנים מול פנים,
פשוט תשלחי להם הודעה מהלב!!!
על כמה את מעריכה אותם והכול, הם נורא יעריכו וזה יעשה להם טוב בלב, חוץ מזה בפועל את יכולה להראות את זה בא בידי ביטוי על ידי עזרה במטלות בבית וכדומה.
פשוט תשלחי להם הודעה מהלב!!!
על כמה את מעריכה אותם והכול, הם נורא יעריכו וזה יעשה להם טוב בלב, חוץ מזה בפועל את יכולה להראות את זה בא בידי ביטוי על ידי עזרה במטלות בבית וכדומה.
להגיד להם תודה על הכל ולחבק אותם
תמיד אפשר לכתוב את זה בברכה אם זה יותר קל
תגידי להם אני בטוחה שהם ישמחו לשמוע :)
פשוט להגיד להם את זה במילים
באותו הנושא: