7 תשובות
אם ביקשו להוכיח אז כן
לכתוב מה
כאילו איך לפתור את זה? כן, טענה נימוק
תכתבי על ההתחלה את הנתונים ותמספרי אותם (1,2,3)
כשאת משתמשת בנתון במהלך ההוכחה את כותבת בנימוק את המספר של הנתון כמו שכתבת למעלה.
ככה זה הכי טוב בציון

ככל שיותר תתקדמי בחומר תביני שהכי טוב גם למספר כל שורה, וכל שורה קודמת שאת משתמשת בה במקום לרשום בנימוק "כמו שהוכחתי" או משהו את פשוט כותבת את המספר של השורה שבה כתבת את מה שהשתמשת בו אולי קשה לך להבין עכשיו למה אני מתכוונת אבל לפעמים ההוכחות יכולות לקחת 2 עמודים, ואפשר לאבד נקודות סתם אם לא עושים ממוספר
אנונימית
בדרך כלל כשמבקשים "הוכח" - רוצים טבלה
אפשר טבלה
אפשר להסביר פשוט בצורה מסודרת
פה זה הסבר של חצי שורה אז מיותר להשקיע בטבלה