7 תשובות
שואל השאלה:
לא יכולה לקנות אז/:
אנונימית
תשמעי אם את ממש רוצה תקני מסקארה
אני משתמשת בשל life
עדיף אחד איכותי
של סקארה בכלל לא איכותי והרכיבים בו לא טובים
אני יכולה להמליץ לך על אחד ממש טוב אבל הוא די יקר
שואל השאלה:
יקר לי מדי לאיכותי, מסאקרה לא יעזור לי?
אנונימית
עדיף אחד איכותי
אני שמה כל בוקר
כדי שלא יהיה לי פגמנטציה בפנים
גם אני בשל לייף, הוא לא וואו אבל המחיר סביל.
וזה ממש חשוב אבל מגיל 20+ חשוב להקפיד, לפני הגיל הזה רק בימי שמש חמים בקיץ וכל מי שאומר אחרת שמע או מושפע מאושיות רשת שמנסות לגרום לאנשים לקנות.

אם אין חמסין/רמת קרינה גבוהה באותו יום או שיש לך נטייה ממשית לפיגמנטיה אז אין סיבה להתחיל לשים על יום לפני גיל 20, הייתרון המרכזי זה אנטי אייג'ינג ואין סיבה להתחיל לדאוג לזה בגילאים צעירים כמו שאין סיבה להתחיל רטינול בגיל שצעיר שהיא לא אקנה קשה