היינו ידידים ודיברנו וזה ואז פתאום הקשר שלנו קצת נהרס הוא גם פחות היה בעניין כי קרה ביננו מלא דברים ואני הייתי בקטע שלו עכשיו אני לא אבל באלי לפתוח איתו דף חדש כי הוא היה ממש חמוד, ועכשיו אנחנו לא מדברים בכלל וגם הוצאתי אותו מהקלוז אבל למרות כל מה שקרה ביננו הוא זכר תיומולדת שלי ורשם לי מזל טוב וגם אחרי שנחסם לו העמוד הוא שלח לי עוקב פעמיים וכשהוא ראה שאני לא מאשרת הוא ביקש ממני לאשר ולחברה שלי לא שהוא גם היה ידיד שלה, מה אתם אומרים?