8 תשובות
שואל השאלה:
סליחה, שקיעה ב6.
אין תקציב
0.
כי ככה השם ברא את העולם
כי אנחנו לא שולטים בשמש ( הבנתי את הכוונה שלך )
שואל השאלה:
זהירות קרוקודיל בדרך
the chauffeur
מה הקשר? אני לא מדבר על להזיז את השמש, אלא על להזיז את השעה פשוט שעתיים קדימה. שעה זה אנחנו קובעים.
שוב, כתבתי שהבנתי, ואין לי תשובה לזה, למה שיעשו את זה מלכתחילה בכל מקרה?
שואל השאלה:
כי זה יותר נוח שהשקיעה מאוחר יותר, ב6 בבוקר אנשים גם ככה ישנים.
עדיף שיהיה אור בחוץ כשהרוב ערים.