11 תשובות
אייפון 12 זה גם נוח וטוב
שואל השאלה:
אבל יהיה לי קשה להתרגל לאייפון
אבל יהיה לי קשה להתרגל לאייפון
לא איכ אייפון זה מתנשא
וגם אי אפשר להעביר מידע בין גלאקסי לאייפון
כן
נגיד צאטים בווצאפ אז לחברה שלי נמחק הכל ותמונות וכל זה גם אלא אם כן את מעבירה תמונות למחשב ואז מורידה אותם וזה סיפור
תקני את ה 13 יש לי אוצו הוא סבבה
^^^^בטח שאפשר אני הצלחתי הכל להעביר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אי אפשר להעביר מידע?
מה זאת אומרת אי אפשר להעביר מידע?
באותו הנושא: