3 תשובות
אמורים להסביר לך הכל לגבי החדרים.. זה שונה בכך בית ספר ובכל כיתה ועם כל מחנכת, אנחנו לא יכולים לענות לך.
היה לי זוועה אבל סתם כי המסלול היה מפחיד וכמעט נפלנו מצוק והיינו חסרי צוות והיחידה שהייתה איתנו היה לה התקף אסתמה. סך הכל חוויה עם בית ספר אחראי. אבל את לא בבית ספר שלי למזלך, יהיה טוב אל תדאגי, זו דווקא חוויה נורא מגבשת.
היה לי זוועה אבל סתם כי המסלול היה מפחיד וכמעט נפלנו מצוק והיינו חסרי צוות והיחידה שהייתה איתנו היה לה התקף אסתמה. סך הכל חוויה עם בית ספר אחראי. אבל את לא בבית ספר שלי למזלך, יהיה טוב אל תדאגי, זו דווקא חוויה נורא מגבשת.
הדבר היחיד שאני זוכרת משם זה שבאתי עם חבר אחד והכרנו את החברה הכי טובה שלי
תשאלי את המחנכת אם אפשר לבקש להיות עם חברה ביחד בחדר
תשאלי את המחנכת אם אפשר לבקש להיות עם חברה ביחד בחדר
אנונימית
עדיף שתדברו עם המחנכת, וגם אם יצטרפו אחלה להכיר בנות חדשות :)
באותו הנושא: