התחברות
הרשמה
ללכת לנוח לשעה וחצי או לא??
או לראות טלוויזה ? כי בארבע וחצי אני צריכה ללכת לאנשהו
28 בדצמבר 2022, 14:53
עייפות
שינה
לילה
בוקר
3 תשובות
לנוח לפני שאתה יוצא אם אתה ממש עייף
צ
צהובונת
לנוח
ז
זה אני87
לנוח ברור
ת
תותית מתוקית^
באותו הנושא:
ללכת לנוח לשעה וחצי?
דחוףף אני צריכה להתקלח בארבע וחצי (יש לי ללכת לחתונה ואני על שעתיים שעות שינה )ללכת לנוח?
להתקלח או ללכת לנוח חצי שעה?
ללכת לשעה וחצי בבית הספר - כן או לא ?
אני על 4 וחצי שעות שינה ומתחיל לי בית ספר עוד שעה וחצי ללכת או לישון?
אני קם עוד שעה (שעה וחצי גג), ללכת לישון או לא?
30 לשעה בייביסיטר על ילדה בת שנה וחצי נוחה זה שווה?
לא ישנתי כל הלילה והבית ספר מתחיל ב8 וחצי , ללכת לישון לשעה או שכבר אין טעם?...
שעה וחצי לשיעור הבא, רבע שעה הליכה לכל כיוון הביתה, להישאר לקרוא ספר או ללכת ולחזור?
יש לי היום שעתיים מתמטיקה וחצי שעה חינוך תעבורתי ללכת או לא?
לנוח אחרי עבודה או שלצאת לשעה וחצי אחרי עבודה להסתובב בחנויות?