250 תשובות
גרמה לאנטישמיות אבל זה גם עולה לבד בגלל אנשים כמו קניה ווסט וכאלה
עדיף שיהיה מקום יהודי עם הגנה מאשר לחיות במדינות אנטישמיות בלי אף אחד שיעזור
עדיף שיהיה מקום יהודי עם הגנה מאשר לחיות במדינות אנטישמיות בלי אף אחד שיעזור
חח לא יודע מה ראית אבל לפנח המדינה היה את האירוע הכי אנטישמי באנושות
השואה
אז לא ממש
השואה
אז לא ממש
שואל השאלה:
תמיד הייתה אנטישמיות זה ברור, אבל הקמת המדינה גרמה ליותר
אלה נתונים מפורשים שמראים שכל מבצע בעזה גורם לעלייה באנטישמיות
תמיד הייתה אנטישמיות זה ברור, אבל הקמת המדינה גרמה ליותר
אלה נתונים מפורשים שמראים שכל מבצע בעזה גורם לעלייה באנטישמיות
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^השואה לא היתה דווקא נגד העם היהודי וגם חלק מהסיבה לשואה היתה בגלל הרעיון הציוני
^^^^השואה לא היתה דווקא נגד העם היהודי וגם חלק מהסיבה לשואה היתה בגלל הרעיון הציוני
אנונימי
אנטישמיות הייתה ותהיה עם ישראל ובלי ישראל. אם מדינת ישראל לא הייתה מעצבנת את האנטישמיים, משהו אחר היה, אל תדאגי.
^לשואה אין קשר לציונות דפאק??
בהתחלה היטלר אפילו ניסה "סתם" לגרש את היהודים משטחי גרמניה. השואה הייתה קשורה לעליונות הגזע הארי, שום קשר לציונות. זאת ממש בורות.
^לשואה אין קשר לציונות דפאק??
בהתחלה היטלר אפילו ניסה "סתם" לגרש את היהודים משטחי גרמניה. השואה הייתה קשורה לעליונות הגזע הארי, שום קשר לציונות. זאת ממש בורות.
זה עלייה ממקום שהוא עוד נמוך יחסית ממה שהיה פעם
היו את העלילות דם והכל
המדינה עוזרת לנו עם דיפלומטים וכו'
היו את העלילות דם והכל
המדינה עוזרת לנו עם דיפלומטים וכו'
שואל השאלה:
^^^^^להיפך עדיף שהיהודים יהיו פזורים בכל העולם כי אם כולם התקבצו כאן יחד יהיה יותר קל להשמיד אותנו
^^^^^להיפך עדיף שהיהודים יהיו פזורים בכל העולם כי אם כולם התקבצו כאן יחד יהיה יותר קל להשמיד אותנו
אנונימי
כמובן שכן, הם רוצים את המדינה כי ירושלים זאת גם עיר הבירה שלהם(לפי ההיסטוריה), וגם כי הם "היו לפני" היהודים באדמה הזאת
איפה אתה חיי?
השואה הייתה רק נגד העם היהודי
מלחמת העולם לא
והרעיון הציוני נוחד בגלל השואה לא ההפך^^^^^
השואה הייתה רק נגד העם היהודי
מלחמת העולם לא
והרעיון הציוני נוחד בגלל השואה לא ההפך^^^^^
שואל השאלה:
כשיש עלילות דם אז זה נגד כולם גם נגד מי שגר במדינת ישראל, אף אחד לא יוצא נקי מזה וכשאין אז אין
כשיש עלילות דם אז זה נגד כולם גם נגד מי שגר במדינת ישראל, אף אחד לא יוצא נקי מזה וכשאין אז אין
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני רוצה לחיות אני לא צריך מדינה
^^אני רוצה לחיות אני לא צריך מדינה
אנונימי
שואל השאלה:
למה הם צריכים מדינה אם זה גורם ליותר אנטישמיות?
למה הם צריכים מדינה אם זה גורם ליותר אנטישמיות?
אנונימי
כמובן אבל גם היהודים צריכים מדינה
לא, היה פעם כתבה על השאלה שלך בישראל היום אם איני טועה.. וקראתי את כולה, כתבה מעניינת, סיפרו שם שמצד אחד כשאנחנו היינו בגלות לפני ישראל הגויים ראו בנו כעם זר- הומלס שבגלל הייתנו הומלסים אנחנו רוצים לשלוט באירופה בעיקר, והם נורא כעסו שאנחנו יהודים אבל מחקים אותם- מדברים פולנית גרמנית רוסית מתלבשים כמוהם אוכלים חזיר כמוהם ובכלל אסור לנו זה עיצבן אותם שאנחנו מנסים להיות הם ולהתערבב איתם דרך התבוללות כביכול לנו לא היה בעיה להתחתן איתם ואפילו רצינו בזה כי האמנו שיש להם גנים משובחים בעוד הם ממש לא רצו לרדת רמה ולהתערבב גנטית איתנו, בעצם יבואו יום ונשתלט להם על היבשת כולה זה מה שהם חשבו.. ולכן שנאו אותנו שנאת דם והתרחקו מאיתנו ומהעסקים היהודים שם כמו מאש! היינו יענו מסוכנים, רעים, ערמומיים, חקיינים שלהם, כמו זנב שלהם שהם מנסים להתנער ממנו.. ואז כשקיבלנו מדינה הם טענו שעכשיו כשיש לנו מדינה נגדל בעיקר כלכלית ואז נהווה עליהם איום כי נהיה חזקים יותר בגלל היותנו חכמים ואוהבי כסף חחח בכתבה סיפרו שככה או ככה אנטישמיות תמיד הייתה ותמיד תהיה! אבל האנטישמיות של אז לפני ישראל הייתה מתוך השנאה והכעס והגועל מאיתנו וכיום זה מתוך קינאה ופחד! כיום אנחנו מאיימים עליהם עם ישראל ביד אז השנאה מתוך זה.
שואל השאלה:
בקיצור אז לא הרווחנו כלום מהקמת המדינה יש לנו נשק נו ואז? עדיין מאשימים אותנו בכיבוש ומאיימים עלינו בגרעין.
בקיצור כל הקמת המדינה נולדה בטעות הרי הקמת המדינה נולדה בעקבות השנאה שלנו בעולם שקורית בכל מקרה.
מה חשבנו לעצמנו שנהיה חזקים יותר מכולם? אנחנו אומה קטנה
אני חושב שכן הרווחנו שאין התבוללות בכל מקרה אלו שהקימו את המדינה לא הקימו אבל בשביל כך
בקיצור אז לא הרווחנו כלום מהקמת המדינה יש לנו נשק נו ואז? עדיין מאשימים אותנו בכיבוש ומאיימים עלינו בגרעין.
בקיצור כל הקמת המדינה נולדה בטעות הרי הקמת המדינה נולדה בעקבות השנאה שלנו בעולם שקורית בכל מקרה.
מה חשבנו לעצמנו שנהיה חזקים יותר מכולם? אנחנו אומה קטנה
אני חושב שכן הרווחנו שאין התבוללות בכל מקרה אלו שהקימו את המדינה לא הקימו אבל בשביל כך
אנונימי
שואל השאלה:
^להיפך עדיף שניהיה פזורים ובטוח ישאר מהעם שלנו משהו מאשר שכולנו נהיה באותו מקום ונושמד
^להיפך עדיף שניהיה פזורים ובטוח ישאר מהעם שלנו משהו מאשר שכולנו נהיה באותו מקום ונושמד
אנונימי
^^^אז סבלנו מהנוצרים עכשיו מהמוסלמים, מצד אחד הגויים לא רוצים שתהיה לנו מדינה! לא ישראל ולא שום ארץ אי עיר ואפילו לא רחוב!! אבל מצד שני ממש לא מוכנים שנחזור לחיות לצידם ולידם!! וזה מה שניקרא אנטישמיות ממש אבל! והמוסלמים כאן כן גורמים להתבוללות- הנשים שלנו המגדר שאחרי על ההמשכיות אשכרה הולך ומתבולל עם מוסלמים בעיקר! וזה חייב להיפסק אם אנחנו רוצים להמשיך להחזיק בישראל.
לפחות עכשיו יש לך מדינה לחיות בה ולהתמגן בתוכה כשאומות שלמות ירצו לקום עליך נכון?
לפני כן לא היה לנו את זה
לפני כן לא היה לנו את זה
שואל השאלה:
^אני מדבר על רווח מול הפסד זה הכל
^אני מדבר על רווח מול הפסד זה הכל
אנונימי
תמיד היה אנטישמיות בעולם גם לפני הקמתה של מדינת ישראל
אנחנו
צריכים מדינה והאנטישמיות זה בגלל אנשים שלא רוצים אותנו לא בגלל המדינה
צריכים מדינה והאנטישמיות זה בגלל אנשים שלא רוצים אותנו לא בגלל המדינה
הייתה, יש ותהיה אנטישמיות לא משנה מה נעשה. המדינה היא רק סיבה שלהם לשנוא אותנו
זה לא משנה
יש קטע קצר ויפה שקשור, שכתב צור ארליך:
2 ימי זיכרון סמוכים כל שנה לטובת החישוב הכללי,
כמה עולה לנו עם מדינה, וכמה עולה לנו בלי.
יש קטע קצר ויפה שקשור, שכתב צור ארליך:
2 ימי זיכרון סמוכים כל שנה לטובת החישוב הכללי,
כמה עולה לנו עם מדינה, וכמה עולה לנו בלי.
צודקתמיד1 צודק (מין הסתם) אתה חי במדינת ישראל יש את יום ה*שואה* כל שנה והמוןן ימים שמדברים על זה באיזה עולם אתה חי שבאמת אתה חושב שהשואה הייתה נגד כולםם
לחלוטין גרמה ליותר אנטישמיות
ואני חושב עם כל הצער שבדבר- שלא היה צריך להקים את המדינה
במיוחד שאין עוד מדינה פלסטינית לצידה ואנחנו כובשים עם שהיה פה בדיוק כמונו.
אם האירופאים האשכנזים היו מספיק חכמים הם לא היו בונים את המדינה- הרי לחיות באירופה היום זה פי מיליון יותר טוב מלחיות בישראל. בגלל זה בקושי עולים לפה מאירופה או ארצות הברית.
בקיצור טעות היסטורית. מה שיוצאי אירופה האשכנזים והשמאל עשו פשוט טעות היסטורית
ואני חושב עם כל הצער שבדבר- שלא היה צריך להקים את המדינה
במיוחד שאין עוד מדינה פלסטינית לצידה ואנחנו כובשים עם שהיה פה בדיוק כמונו.
אם האירופאים האשכנזים היו מספיק חכמים הם לא היו בונים את המדינה- הרי לחיות באירופה היום זה פי מיליון יותר טוב מלחיות בישראל. בגלל זה בקושי עולים לפה מאירופה או ארצות הברית.
בקיצור טעות היסטורית. מה שיוצאי אירופה האשכנזים והשמאל עשו פשוט טעות היסטורית
אנונימי
אנחנו צריכים מדינה כדי שיהיה לנו מקום בטוח מאנטישמים. אתה יודע איך הרביצו בצבא לאבא שלי ברוסיה כי הוא יהודי? גם לאמא שלי התבריינו.
אנטישמיות הייתה קיימת גם לפני שקמה המדינה, ויש עדיין אנטישמיות בגלל אנשים שמאמינים לפרופגנדות שמראים בחו"ל על ישראל, לא משנה מה נעשה תמיד ישנאו אותנו
ולמה אתה מתכוון כשאתה שואל למה *הם* צריכים מדינה? אתה לא יהודי?
ולמה אתה מתכוון כשאתה שואל למה *הם* צריכים מדינה? אתה לא יהודי?
אנונימית
כן אבל זה לא משנב עדיף עם מדינה בלי
תמיד היה אנטישמיות, גם אם היטלר לא היה נולד מישהו אחר היה נולד עם שריטה אחרת עלינו... פשוט כל פעם מחפשים סיבה לשנוא אותנו
אנונימי
העובדה שיש אנטישמיות היא לא בסדר בעצמה, זה לא אמור לעצור אותנו מלעשות דברים.
חחח, לא, זה מבחינתם רק נתן לגיטימציה לאנטישמיות שנטועה בהם.
השואה היא הוכחה עבורך
השואה היא הוכחה עבורך
מצד אחד כן, מהצד השני העולם השתנה - הגזענות והאנטישמיות ירדה בפופולריות בכלליות.
בכל מקרה, המטרה חשובה מכדי לותר עליה בשביל שלא תהיה אנטישמיות.
בכל מקרה, המטרה חשובה מכדי לותר עליה בשביל שלא תהיה אנטישמיות.
חד משמעית כן במיוחד לעליה בשנאה של הערבים
השואה הייתה לפני הקמת המדינה וכל שאר הפרעות היו גם כן, דווקא הפרעות הגדולות היו לפני.... בכל מקרה אנחנו לא צריכים לעשות חשבון ולא להקים מדינה בגלל אנטישמיות, אם כבר הפוך.
אנונימית
בדיוק אם למוסלמים יש לפחות 78 ומשהו מדינות וכנראה יותר מזה ולנוצרים יש לפחות 20 ומשהו מדינות למה ליהודים לא? לא צריך לוותר בגלל אנטישמיות אם כבר להפך צריך להילחם ולהראות להם שאנחנו לא מוותרים ושאי אפשר לרמוס אותנו או לצחוק עלינו
לנוצרים לדעתי יש יותר מדינות תגיד לי אם אני טועה^
זה לא נכון,
ואני יסביר,
אנטישמיות הייתה מאז ומעולם,
מי שקצת קורא היסטוריה יודע שלפני הקמת המדינה היהודים תמיד היו רדופים,
היו מבצעים בהם פוגרומים לרוב, עלילות דם וכו'
גירוש ספרד, אינקוויזיציה, יש כל כך הרבה סיפורים שואת יהודי אירופה, פרעות ת"ח ות"ט, כול יומיים מושל איפשהו היה מתעורר בבוקר ומגרש אותם,
והסיפורים לא נגמרים,
הדם של היהודים היה הפקר,
לאף אחד לא היה אכפת כשרצחו אותם,
היום, אין ספק שהמצב הרבה יותר טוב.
ואני יסביר,
אנטישמיות הייתה מאז ומעולם,
מי שקצת קורא היסטוריה יודע שלפני הקמת המדינה היהודים תמיד היו רדופים,
היו מבצעים בהם פוגרומים לרוב, עלילות דם וכו'
גירוש ספרד, אינקוויזיציה, יש כל כך הרבה סיפורים שואת יהודי אירופה, פרעות ת"ח ות"ט, כול יומיים מושל איפשהו היה מתעורר בבוקר ומגרש אותם,
והסיפורים לא נגמרים,
הדם של היהודים היה הפקר,
לאף אחד לא היה אכפת כשרצחו אותם,
היום, אין ספק שהמצב הרבה יותר טוב.
זו הסתכלות רדודה מאוד, כמה אנטישמיות יש בעקבות מדינת ישראל זה לא הפרמטר היחיד ולא המרכזי לבחינת כדאיותה של המדינה.
אני חושבת שלא, כי פעם היה הרסה יותר חיכוך עם יהודים. אבל בכל מקרה גם אם כן יש לנו מקום שמגן עלינו וגם אם יהיה גל אנטישמיות בחו"ל לא יוכלו להגיע לרמות קיצונית של אנטישמיות
מה זה הם (בתגובה הראשונה שלך)?
אתה יהודי? עדיף שתהיה מדינה, גם לפני זה היה אנטישמיות, שימותו הערבים אנחנו מפוצצים את המחבלים האלה.
או שאתה גוי או שאתה שמאלני.
אתה יהודי? עדיף שתהיה מדינה, גם לפני זה היה אנטישמיות, שימותו הערבים אנחנו מפוצצים את המחבלים האלה.
או שאתה גוי או שאתה שמאלני.
מחזק כל מילה של זואי
אנונימי
אנטישמיות תמיד היתה ותמיד תהיה, ישראל היא סתם תירוץ של אנטישמים כדי שתהיה להם סיבה לשנוא יהודים.
תראה את הסרטון הזה
תראה את הסרטון הזה
^^^כתבת יפה מאוד,
אבל,חולק עליך לגבי המשפט בסוף,
גם אם זה נראה שזה נטו אנטיציונות, היהודים יהיו שנואים לנצח, כי אנחנו יהודים
אבל,חולק עליך לגבי המשפט בסוף,
גם אם זה נראה שזה נטו אנטיציונות, היהודים יהיו שנואים לנצח, כי אנחנו יהודים
לא, כן יותר אנשים מאשימים את המדינה שלנו כי יש מושא להתעללות אבל ללא מדינה היינו מפוזרים והיה קל יותר להתנקש בשכונות יהודיות קהילתיות קטנות מאשר במדינה שלמה. אין שום דרך להגיד שזה הגביר את האנטישמיות כי לפני שהייתה לנו מדינה האנטישמיות הייתה כל כך גבוהה שעשו שואה..
לא, האנטי ציונות או התנגדות למדיניות של מדינת ישראל ולבקר אותה זה לא אנטישמיות
אם לא היה אנטישמיות בעולם לא הייתה למדינה הזאת זכות קיום
כן ולא. אבל לדעתי זה משהו שכבר ונעשה וצריך לתמוך בזה בשיא המרץ ולהתגאות בכך.
לשואל השאלה. האנטישמיות בעולם עולה על כל דבר שמדינת ישראל עושה, בגלל שהייתה אנטישמיות עוד לפני.
כל הסיבה שעל כל מבצע בעזה האנטישמיות עולה, זה בגלל שמראש מחפשים משהו להאשים את היהודים, ולא מסתכלים באמת על המציאות, אלא מראש מתסיסים את הציבור נגדינו(החדשות בעולם, פוליטיקאים וכו').
מדינת ישראל היא רק אמצעי בשבילם להתססה, ולא הסיבה. הסיבה מאחורי כל זה היא-אנטישמיות.
ולגבי מה שאמרת, שהשואה לא הייתה רק ליהודים ולא הייתה בגלל אנטישמיות? אני אפילו לא ייכנס איתך לוויכוח, כי האמרה הזו מעידה דיי הרבה על זה שהידע שלך דל מאוד.
זה שאתה במקום שאתה יכול להגיד את הדבר הזה בלי למצמץ, הוא בגלל שאתה לא חווה אנטישמיות. כי אתה נמצא במדינת ישראל.. המ מעניין.
כל הסיבה שעל כל מבצע בעזה האנטישמיות עולה, זה בגלל שמראש מחפשים משהו להאשים את היהודים, ולא מסתכלים באמת על המציאות, אלא מראש מתסיסים את הציבור נגדינו(החדשות בעולם, פוליטיקאים וכו').
מדינת ישראל היא רק אמצעי בשבילם להתססה, ולא הסיבה. הסיבה מאחורי כל זה היא-אנטישמיות.
ולגבי מה שאמרת, שהשואה לא הייתה רק ליהודים ולא הייתה בגלל אנטישמיות? אני אפילו לא ייכנס איתך לוויכוח, כי האמרה הזו מעידה דיי הרבה על זה שהידע שלך דל מאוד.
זה שאתה במקום שאתה יכול להגיד את הדבר הזה בלי למצמץ, הוא בגלל שאתה לא חווה אנטישמיות. כי אתה נמצא במדינת ישראל.. המ מעניין.
כמה מדינות יש למוסלמים? לפחות 50.
כמה מדינות יש לנוצרים? 157.
כמה מדינות ליהודים? 1.
כמה מדינות יש לנוצרים? 157.
כמה מדינות ליהודים? 1.
אין עלייה באנטישמיות
יש התנגדות לאפרטהייד
יש תמיכה בשחרור פלסטין
יש תמיכה לדמוקרטיה
מדינה שכובלת פלסטינים ומגבילה את צורת חייהם ומקשה עליהם ושומרת עליהם עם צבא שמגן על המתנחלים זה לא דמוקרטי
ואת זה צריך לנצח
אז המדינות ברחבי העולם מבינות את זה יותר ויותר וזו לא אנטישמיות, זה לא כי יש פה יהודים, זה כי יש פה אנשים שמתנהגים כמו נאצים כלפי פלסטינים
יש התנגדות לאפרטהייד
יש תמיכה בשחרור פלסטין
יש תמיכה לדמוקרטיה
מדינה שכובלת פלסטינים ומגבילה את צורת חייהם ומקשה עליהם ושומרת עליהם עם צבא שמגן על המתנחלים זה לא דמוקרטי
ואת זה צריך לנצח
אז המדינות ברחבי העולם מבינות את זה יותר ויותר וזו לא אנטישמיות, זה לא כי יש פה יהודים, זה כי יש פה אנשים שמתנהגים כמו נאצים כלפי פלסטינים
מי שמתחיל מלחמה צריך גם לסיים אותה הם התחילו והפסידו בעיה שלהם שידעו להתמודד עם ההפסד למה אנחנו צריכים לסבול ממשהו שלא עשינו ? זה מה שקורה כשלא יודעים לקחת אחריות על מעשים
אין דבר כזה פלסטינים, זו המצאה של המאה ה-20
^אז מי שהם לא יהיו
הם היו פה בדיוק כמו שהיהודים היו פה
ולכן לערבים מגיע מדינה
הם היו פה בדיוק כמו שהיהודים היו פה
ולכן לערבים מגיע מדינה
אנונימי
אבל הם הגיעו ממדינות ערב בדקו ומצאו את זה בדי אן איי גם רואים את זה בשמות משפחה
לפני המדינה היה אנטישמיות בכול העולם ובל לא היה לנו נציג מדיני הינו צריכים להתחנן לאנשים אחרים בימנו יש לנו את היכולת לעזור לעצמנו
היהודים בתפוצות באירופה האשכנזים- שהם הקימו את המדינה
חיים טוב שבעתיים מאשר ישראל
בגלל זה אתה רואה שכולם נלחמים להוציא דרכון אירופאי
פשוט טעות היסטורית אחת גדולה
חיים טוב שבעתיים מאשר ישראל
בגלל זה אתה רואה שכולם נלחמים להוציא דרכון אירופאי
פשוט טעות היסטורית אחת גדולה
אנונימי
אז לך תגור בחול מה אני אגיד לך
ככה שאם "ישמידו" אותנו אתה תייצג אותנו בכבוד :)
ככה שאם "ישמידו" אותנו אתה תייצג אותנו בכבוד :)
^נכון
בגלל זה צריך להפסיק את הכיבוש נגד הפלסטינים המדהימים האלה
בגלל זה צריך להפסיק את הכיבוש נגד הפלסטינים המדהימים האלה
אנונימי
כיבוש איזה כיבוש? אי אפשר לכבוש את עצמנו
שואל השאלה:
בכלל לא הבנתי את הטיעון של השואה
איראן מאיימת עלינו בגרעין אז יכול להיות שואה שנייה
זה שיש לנו מדינה לא אומר שלא יהיה עוד פעם שואה
בכלל לא הבנתי את הטיעון של השואה
איראן מאיימת עלינו בגרעין אז יכול להיות שואה שנייה
זה שיש לנו מדינה לא אומר שלא יהיה עוד פעם שואה
אנונימי
בגלל זה אנחנו צריכים לשמור על הריבונות שלנו ולא לתת שטחים לשווא כמו מטומטמים
שואל השאלה:
רוב המדינות בעולם נגדנו
רוב החלטות באו''ם נגדנו
גם אם מישהו ירצה להשמיד אותנו אף אחד באמת לא יעמוד לצידנו, אל תסמכו על ארה''ב, תראו את העזרה שלהם באוקראינה הם לא יכניסו שם צבא הם רק שולחים נשק ומאמנים חיילים. בסוריה פוטין טבח והרג 500.000 אנשים יש 7.6 מיליון עקורים ו- 5.5 מיליון פליטים.
כנ''ל אפקיסטאן הם היו שם שנים ונטשו והטאליבן שוב השתלט
וכך ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶבעירק
רוב המדינות בעולם נגדנו
רוב החלטות באו''ם נגדנו
גם אם מישהו ירצה להשמיד אותנו אף אחד באמת לא יעמוד לצידנו, אל תסמכו על ארה''ב, תראו את העזרה שלהם באוקראינה הם לא יכניסו שם צבא הם רק שולחים נשק ומאמנים חיילים. בסוריה פוטין טבח והרג 500.000 אנשים יש 7.6 מיליון עקורים ו- 5.5 מיליון פליטים.
כנ''ל אפקיסטאן הם היו שם שנים ונטשו והטאליבן שוב השתלט
וכך ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶבעירק
אנונימי
^^^תשובה כל כך מטומטם לא ברמה שאני אפילו יעשה מינוס
^אם צריך עזרה במימון, אני איתך
אה אוקיי עכשיו אני מבינה את ההיגיון שלך
אבל את הנעשה אין להשיב, ישראל היא עובדה קיימת, והסיכוי ששואה תקרה שוב בזמן שיש לנו מדינה וצבא משלנו היא די קטנה
חוץ מזה שיש מספיק יהודים שגרים בחו"ל
אבל את הנעשה אין להשיב, ישראל היא עובדה קיימת, והסיכוי ששואה תקרה שוב בזמן שיש לנו מדינה וצבא משלנו היא די קטנה
חוץ מזה שיש מספיק יהודים שגרים בחו"ל
אנונימית
אני עובד לצד ערבי אחד שגר בכפר בשטחי יהודה ושומרון, אחלה בן אדם, מאיפה הפליצו שיש אפרטהייד?
יש פה בהחלט כיבוש
ואני לא אקבל עצות או הטפות מוסר ממך
ישראל היא מדינה כובשת וכמעט כל המדינות כולל הידידות שלנו תומכות בפלסטינים האומללים ונגד מדיניות הכיבוש של ישראל
אני נגיד תומך בbds
ומתגאה בזה
ואני לא אקבל עצות או הטפות מוסר ממך
ישראל היא מדינה כובשת וכמעט כל המדינות כולל הידידות שלנו תומכות בפלסטינים האומללים ונגד מדיניות הכיבוש של ישראל
אני נגיד תומך בbds
ומתגאה בזה
אנונימי
אז אני ממליץ לך לעבור מדינה
^^^^תעשה טובה תכנס רגלית לג'נין
john shelby
מה זו המילה הזאת שאמרת
מה זו המילה הזאת שאמרת
הוא ייכנס רגלית לג'נין הוא יצא בארון, הוא חושב הם חברים שלו שמה
אין שום סיבה לדעתי להיכנס לגנין
גם לא צהל
זה סתם מיותר
צריך להניח להם לנפשם
ולתת להם מדינה
מדינה לצד מדינה
זה האופציה הטובה ביותר
גם לא צהל
זה סתם מיותר
צריך להניח להם לנפשם
ולתת להם מדינה
מדינה לצד מדינה
זה האופציה הטובה ביותר
אנונימי
שואל השאלה:
^^אין כזה דבר עם פלסטיני
איך היא כובשת? תמצא לי ממצא ארכיאולוגי אחד שמעיד שהיו כאן ערבים.
לערבים הישראלים יותר טוב מכל הערבים במזרח התיכון.
איך יש כאן אפרטהייד? אם יש כאן ערבים ישראלים
^^אין כזה דבר עם פלסטיני
איך היא כובשת? תמצא לי ממצא ארכיאולוגי אחד שמעיד שהיו כאן ערבים.
לערבים הישראלים יותר טוב מכל הערבים במזרח התיכון.
איך יש כאן אפרטהייד? אם יש כאן ערבים ישראלים
אנונימי
והערבים היו פה לפני רוב היהודים
תלמדו היסטוריה
תלמדו היסטוריה
אנונימי
שוב, אתה כובש עם אחר
צריך להביא להם מדינה
ולחיות מדינה לצד מדינה
תפסיק לחשוב שרק אתה צודק
אתה רואה מה הולך באו"ם?
אתה יודע שכמעט כל המדינות בעולם נגד מדיניות הכיבוש הישראלית? ויש מאות מאות
אז הגישה של "הכל שלי" מוות לערבים וכו לא תביא לשום מקום
צריך להביא להם מדינה
ולחיות מדינה לצד מדינה
תפסיק לחשוב שרק אתה צודק
אתה רואה מה הולך באו"ם?
אתה יודע שכמעט כל המדינות בעולם נגד מדיניות הכיבוש הישראלית? ויש מאות מאות
אז הגישה של "הכל שלי" מוות לערבים וכו לא תביא לשום מקום
אנונימי
שואל השאלה:
^יש לנו כאן ממצאים ארכיאולגים מלפני אלפי שנים
איך יש כאן אפרטהייד אם יש כאן במדינה ערבים?
^יש לנו כאן ממצאים ארכיאולגים מלפני אלפי שנים
איך יש כאן אפרטהייד אם יש כאן במדינה ערבים?
אנונימי
^^^^והאינדיאנים היו הרבה לפני האמריקאים, למה לא מפריע לך ולbds שלך?
שואל השאלה:
^^^האו''ם אנטישמי רוב ההחלטות באו''ם זה נגד ישראל בזמן שהם לא מדברים כמעט נגד סין איראן ורוסיה והודו
^^^האו''ם אנטישמי רוב ההחלטות באו''ם זה נגד ישראל בזמן שהם לא מדברים כמעט נגד סין איראן ורוסיה והודו
אנונימי
אבל זה לא רק האום
זה רוב מדינות העולם כל פעם שיש משהו בדיון על ישראל
תשכיל ותלמד ותראה
בודדות המדינות מתוך מאות שבעדה בודדות ולא תמיד בעדה
זה רוב מדינות העולם כל פעם שיש משהו בדיון על ישראל
תשכיל ותלמד ותראה
בודדות המדינות מתוך מאות שבעדה בודדות ולא תמיד בעדה
אנונימי
^^ברור שלא, כי רק מדינת היהודים בגודל מטר על מטר מעניינת את כולם...
^^ברור שהם לא בעדנו, הם שונאים אותנו כי אנחנו יהודים, לא הבנתי מה אתה חושב שאתה מחדש
ברור, לכל העמים משעממם והם שונאים אותנו כי יהודים
אם הם היו שונאים יהודים הם לא היו מאכלסים כל כך הרבה יהודים בארצם.
השם ישמור מחוסר ההבנה והידע שיש פה
הם פשוט נגד מדיניות הכיבוש
אם הם היו שונאים יהודים הם לא היו מאכלסים כל כך הרבה יהודים בארצם.
השם ישמור מחוסר ההבנה והידע שיש פה
הם פשוט נגד מדיניות הכיבוש
אנונימי
שואל השאלה:
^הפלסטינים כאלה ''מדהימים'' שהם מקבלים לימודים בישראל עבודה בישראל והולכים ורוצחים יהודים חפים מפשע, תגיד איפה ההגיון שלך?
וממתי אם אתה כועס על מישהו מכל סיבה שלא תהיה זה סיבה לרצוח?
^הפלסטינים כאלה ''מדהימים'' שהם מקבלים לימודים בישראל עבודה בישראל והולכים ורוצחים יהודים חפים מפשע, תגיד איפה ההגיון שלך?
וממתי אם אתה כועס על מישהו מכל סיבה שלא תהיה זה סיבה לרצוח?
אנונימי
שואל השאלה:
^^בזמן השואה בהחלט לא היה כמעט מדינות שרצו יהודים
וכשיש יהודים הם סובלים כל הזמן מאנטישמיות
תענה לי על השאלה איך האו''ם לא מדברים על הפרת זכויות אדם בסין הודו איראן סעודיה ורוסיה, כמה הם מדברים עליהם וכמה על ישראל?
^^בזמן השואה בהחלט לא היה כמעט מדינות שרצו יהודים
וכשיש יהודים הם סובלים כל הזמן מאנטישמיות
תענה לי על השאלה איך האו''ם לא מדברים על הפרת זכויות אדם בסין הודו איראן סעודיה ורוסיה, כמה הם מדברים עליהם וכמה על ישראל?
אנונימי
^ממש לא סיבה לרצוח
אני נגד פגיעה באנשים חפים מפשע וגם נגד פגיעה בחיילים
וגם לא מסכים עם הbds ולא תומך כמו שאשמתי אלא כן תומך בהתנגדות לכיבוש
אבל תראה מה הולך באו"ם
תדבר עם אנשים מכל העולם
ותראה מה חושבים עלינו
מכל העולם
צרפת ארגנטינה ארצות הברית בלגיה הולנד סין יפן
תפסיק לחשוב שרק אתה צודק וכולם טועים
הפלסטינים היו פה כמו שהיהודים היו פה
וגם להם מגיע מדינה משלהם
הם אנשים מדהימים וטובי לב ונהדרים
וחייב שיהיה להם מדינה
והשם שכל אדם נברא בצלמו אז תפסיקו להיות נגד ערבים, להטב או מי שזה לא יהיה
תאהבו
תהיו אנשים טובים
ותפסיקו עם הגישה הפרימיטיבית של הכל שלנו הכל שלנו
יש להם הכל פה ועוד דברים בסגנון
אני נגד פגיעה באנשים חפים מפשע וגם נגד פגיעה בחיילים
וגם לא מסכים עם הbds ולא תומך כמו שאשמתי אלא כן תומך בהתנגדות לכיבוש
אבל תראה מה הולך באו"ם
תדבר עם אנשים מכל העולם
ותראה מה חושבים עלינו
מכל העולם
צרפת ארגנטינה ארצות הברית בלגיה הולנד סין יפן
תפסיק לחשוב שרק אתה צודק וכולם טועים
הפלסטינים היו פה כמו שהיהודים היו פה
וגם להם מגיע מדינה משלהם
הם אנשים מדהימים וטובי לב ונהדרים
וחייב שיהיה להם מדינה
והשם שכל אדם נברא בצלמו אז תפסיקו להיות נגד ערבים, להטב או מי שזה לא יהיה
תאהבו
תהיו אנשים טובים
ותפסיקו עם הגישה הפרימיטיבית של הכל שלנו הכל שלנו
יש להם הכל פה ועוד דברים בסגנון
אנונימי
והם בהחלט מדברים על איראן
רואים שאתה לא בקיא וסתם מדבר
יש עליהם סנקציות איומות
רואים שאתה לא בקיא וסתם מדבר
יש עליהם סנקציות איומות
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא, כרגע כבר שאנחנו פה זה כבר נושא אחר
אבל הקמת המדינה היתה טעות
האנטישמיות לא פחתה אנחנו מדינה קטנה ורוב העולם שונא אותנו לא יעזור שיהיה לנו נשק וצבא.
שואה יכולה לקרות שוב.
אני נגד שכל היהודים יעלו לארץ כי אם רוצים שבטוח ישאר משהו מעם ישראל אסור שכולם יהיו מרוכזים במקום אחד.
^^לא, כרגע כבר שאנחנו פה זה כבר נושא אחר
אבל הקמת המדינה היתה טעות
האנטישמיות לא פחתה אנחנו מדינה קטנה ורוב העולם שונא אותנו לא יעזור שיהיה לנו נשק וצבא.
שואה יכולה לקרות שוב.
אני נגד שכל היהודים יעלו לארץ כי אם רוצים שבטוח ישאר משהו מעם ישראל אסור שכולם יהיו מרוכזים במקום אחד.
אנונימי
אני מקווה שכל אלה שחושבים שיש כיבוש ואפרטהייד לא גרים פה, אני אשמח לתת להם כרטיס טיסה לאיראן כי הם כובשים
לא הבנתי, אתה מנסה להצדיק לתת את מדינת ישראל לפלסטינים בטענה שזאת הייתה טעות להקים אותה, כי זה מגביר את האנטישמיות?
אנונימית
אני אומר שטויות? כל העולם נגדך גם הידידות הכי גדולות
תסתכל מה הולך בחול
תסתכל מה הולך בחול
אנונימי
שואל השאלה:
אנחנו בכיף נותנים להם מדינה, נתנו להם את עזה את גוש קטיף ומה יצא? רק טרור ואלפי רקטות, אז למה שניתן להם? אנחנו רוצים שלום הם אבל לא מוכנים לתת לנו אפי' פיסת אדמה קטנה כאן
שוב שמעת על המושג אנטישמיות? מה אנחנו יותר גרועים מאיראן סוריה לבנון סין רוסיה סעודיה וכו'?
אנחנו בכיף נותנים להם מדינה, נתנו להם את עזה את גוש קטיף ומה יצא? רק טרור ואלפי רקטות, אז למה שניתן להם? אנחנו רוצים שלום הם אבל לא מוכנים לתת לנו אפי' פיסת אדמה קטנה כאן
שוב שמעת על המושג אנטישמיות? מה אנחנו יותר גרועים מאיראן סוריה לבנון סין רוסיה סעודיה וכו'?
אנונימי
יהודה ושומרון כ-2.9 מיליון
רצועת עזה כ-1.94 מיליון
אין רצח עם, אין כיבוש, אין אפרטהייד
עובדה שהמספרים האלה לא יורדים משמעותית
בשואה כל יום נרצחו כ-10,000 יהודים,
איפה היו פה "פלשתינים ערבים מוסלמים" במאה ה-20 לפני הספירה?
לא היו, אלא אנחנו היינו
רצועת עזה כ-1.94 מיליון
אין רצח עם, אין כיבוש, אין אפרטהייד
עובדה שהמספרים האלה לא יורדים משמעותית
בשואה כל יום נרצחו כ-10,000 יהודים,
איפה היו פה "פלשתינים ערבים מוסלמים" במאה ה-20 לפני הספירה?
לא היו, אלא אנחנו היינו
זה לא אנטישמיות
כי אם צרפת ארגנטינה ועוד מיליון ואחד מדינות היו אנטישמיות הם היו מעיפים את כל היהודים קבינימט
זה להתנגד לכיבוש
כי אם צרפת ארגנטינה ועוד מיליון ואחד מדינות היו אנטישמיות הם היו מעיפים את כל היהודים קבינימט
זה להתנגד לכיבוש
אנונימי
שואל השאלה:
^^אחי אתה פסיכי לגמרי
^^אחי אתה פסיכי לגמרי
אנונימי
אבל כיבוש של מיי??! של איזה עם??
נגיד בהחלטה האחרונה
באו"ם שהכיבוש זה סיפוח כמעט כל מדינות העולם היו נגדנו
בלגיה ארגנטינה ברזיל אירלנד
כל העולם
וזה מדינות שחיים בהם יהודים
אין קשר לאנטישמיות
הם פשוט יודעים שישראל כובשת
והכיבוש בעזרת השם ייפסק יום אחד
יהודים הם לא מעל אף אחד
אין קשר לאנטישמיות
באו"ם שהכיבוש זה סיפוח כמעט כל מדינות העולם היו נגדנו
בלגיה ארגנטינה ברזיל אירלנד
כל העולם
וזה מדינות שחיים בהם יהודים
אין קשר לאנטישמיות
הם פשוט יודעים שישראל כובשת
והכיבוש בעזרת השם ייפסק יום אחד
יהודים הם לא מעל אף אחד
אין קשר לאנטישמיות
אנונימי
שואל השאלה:
^איזה עם זה פלשתינים?
^איזה עם זה פלשתינים?
אנונימי
אל תגיד לי שאנטי ציונות זה לא אנטישמיות, כי זה אותו הגדרה
אנונימי היקר,
אני מבין שאתה אנרכיסט אוטואנטישמי חמוד,
אין שום בעיה (יש הרבה...)
נקודה אחת הבנתי לאורך הדיון, אתה פשוט מנותק מהמציאות חי בסרט ומאמין לכול מילה של התקשורת המסיתה והדוחה שלנו,
והנה לנו התוצאה, אנשים כמוך,
שכבר הגיעו למצב שהם שונאים את עצמם,
תתאפסו על עצמכם ותפתחו את העיניים,
שונאים אתכם כי אתם יהודים. נקודה,
לא בגלל שום דבר אחר,
אנחנו העם הנבחר ולכן שונאים אותנו,
וימשיכו לשנוא אותנו לנצח, וזו עובדה.
אהה, ועוד משהו,
אין פרטנר. נקודה,
אף אחד לא מעוניין בשלום אתנו,
ואם ניתן להם מדינה הם ימצאו סיבות אחרות על מה לריב איתנו ולהרוג אותנו.
אני מבין שאתה אנרכיסט אוטואנטישמי חמוד,
אין שום בעיה (יש הרבה...)
נקודה אחת הבנתי לאורך הדיון, אתה פשוט מנותק מהמציאות חי בסרט ומאמין לכול מילה של התקשורת המסיתה והדוחה שלנו,
והנה לנו התוצאה, אנשים כמוך,
שכבר הגיעו למצב שהם שונאים את עצמם,
תתאפסו על עצמכם ותפתחו את העיניים,
שונאים אתכם כי אתם יהודים. נקודה,
לא בגלל שום דבר אחר,
אנחנו העם הנבחר ולכן שונאים אותנו,
וימשיכו לשנוא אותנו לנצח, וזו עובדה.
אהה, ועוד משהו,
אין פרטנר. נקודה,
אף אחד לא מעוניין בשלום אתנו,
ואם ניתן להם מדינה הם ימצאו סיבות אחרות על מה לריב איתנו ולהרוג אותנו.
^
תיקון קל, הוא לא יהודי בכלל
תיקון קל, הוא לא יהודי בכלל
^אני מקווה
אני מחכה לתשובה מה הפירוש לשם "פלסטין", איזה מטבע יש להם, המנון לפני 1948, דגל שהוא לא העתקה מ-ממלכת חג'אז או ירדן, האם יש להם איש צבא שהוא לא טרוריסט?
don't cut the bullshit holy your right
xd
xd
שוב, הפלסטינים היו פה
אין מה להתווכח עם זה. היו פה
זה עובדה. וגם להם מגיע מדינה כמו שלנו הגיעה.
זאת הדעה של רוב מדינות העולם
ואין קשר לאנטישמיות
כי מי שאנטישמי לא מאכלס יהודים רבים
ולא נפגש עם ראשי ממשלה ישראליים ועוד ועוד
תפסיקו לחשוב שאתם מעל כולם
אין מה להתווכח עם זה. היו פה
זה עובדה. וגם להם מגיע מדינה כמו שלנו הגיעה.
זאת הדעה של רוב מדינות העולם
ואין קשר לאנטישמיות
כי מי שאנטישמי לא מאכלס יהודים רבים
ולא נפגש עם ראשי ממשלה ישראליים ועוד ועוד
תפסיקו לחשוב שאתם מעל כולם
אנונימי
חראעלהכל-
כל מה שכתבת לא קשור לעובדה שמגיעה להם מדינה.
הם פה, זו עובדה. הם אנשים, והם נמצאים פה וזו לגמרי עובדה שאי אפשר להתווכח איתה.
שלום, ושתי מדינות כמובן, זה הפתרון היחיד.
כל מה שכתבת לא קשור לעובדה שמגיעה להם מדינה.
הם פה, זו עובדה. הם אנשים, והם נמצאים פה וזו לגמרי עובדה שאי אפשר להתווכח איתה.
שלום, ושתי מדינות כמובן, זה הפתרון היחיד.
^לחלוטין
כל העולם נגדנו כמו ששואל השאלה אמר
לא בגלל אנטישמיות
מי שאנטישימי לא קולט יהודים במדינה אלא מעיף אותם קבינימט
וכל הפעולות נגד היהודים שעושים או לפחות רובם הם נגד הכיבוש
אנטישמיות היא דבר מכוער שאני מגנה אבל דבר אחר
לפלסטינים מגיע מדינה עצמאית משלהם
ואנחנו צריכים גם לעזור להם לבנות אותה ולספק להם בהתחלה כסף ונשק ממש לעזור לבנות אותה
כל העולם נגדנו כמו ששואל השאלה אמר
לא בגלל אנטישמיות
מי שאנטישימי לא קולט יהודים במדינה אלא מעיף אותם קבינימט
וכל הפעולות נגד היהודים שעושים או לפחות רובם הם נגד הכיבוש
אנטישמיות היא דבר מכוער שאני מגנה אבל דבר אחר
לפלסטינים מגיע מדינה עצמאית משלהם
ואנחנו צריכים גם לעזור להם לבנות אותה ולספק להם בהתחלה כסף ונשק ממש לעזור לבנות אותה
אנונימי
ואני ממש לא אנטישמי
אני לא שונא יהודים אני חלק מהיהודים
יש לי בעיה עם המדיניות של הממשלה הזאת
אני לא שונא יהודים אני חלק מהיהודים
יש לי בעיה עם המדיניות של הממשלה הזאת
אנונימי
^
מסכימה עם מה שאתה אומר מבחינה מוסרית, לא מסכימה עם מה שאתה אומר מבחינה ריאלית.
יכול להיות שאתה ואני חושבים אותו דבר, ופשוט לא הסברת את עצמך מספיק אבל בכל אופן, אומר מה אני חושבת.
לפלסטינים מגיעה מדינה, אין ספק.
השאלה איך ומתי.
זה לא לעצור את הכיבוש באופן מיידי, כי זה... לא חכם בלשון המעטה(גם הכיבוש הוא כמובן עובדה שמיותר להתווכח עליה, אבל הוא לחלוטין הכרחי כרגע).
לצאת מהשטחים ולתת לפסלטינים נשק זה לקבוע מוות של מאות אם לא אלפי ישראלים.
כרגע, אין פרטנר.
הרשות היא בדיחה והטרור שולט על הרשות. זה בכלל לא אומר שכל הפלסטינים רוצים טרור.
והטרור כמובן פוגע בהם יותר מאשר בנו.
אבל עדיין, אין פרטנר. זה לא שאם נצא משם מחר בבוקר יהיה שקט. בכלל לא.
אבל! השלום עדיין האופציה העדיפה ביותר(אני חושבת שאני חוזרת על המשפט הזה באתר ומסבירה את עצמי לגביו יותר מדי פעמים, מי שלא מצליח להבין את זה בעצמו... נמצא בבעיה. אולי בעיית הבנה, אולי בעיית מוסר... אנאערף. אבל, לא אסביר שוב.) והוא לא אבוד בכלל.
זה פשוט תהליך, מאוד מאוד מאוד מאוד ארוך, שצריך בשבילו המון אומץ.
לתזכורת, בפעם האחרונה שהיה איש עם מספיק אומץ, רצחו אותו.
מסכימה עם מה שאתה אומר מבחינה מוסרית, לא מסכימה עם מה שאתה אומר מבחינה ריאלית.
יכול להיות שאתה ואני חושבים אותו דבר, ופשוט לא הסברת את עצמך מספיק אבל בכל אופן, אומר מה אני חושבת.
לפלסטינים מגיעה מדינה, אין ספק.
השאלה איך ומתי.
זה לא לעצור את הכיבוש באופן מיידי, כי זה... לא חכם בלשון המעטה(גם הכיבוש הוא כמובן עובדה שמיותר להתווכח עליה, אבל הוא לחלוטין הכרחי כרגע).
לצאת מהשטחים ולתת לפסלטינים נשק זה לקבוע מוות של מאות אם לא אלפי ישראלים.
כרגע, אין פרטנר.
הרשות היא בדיחה והטרור שולט על הרשות. זה בכלל לא אומר שכל הפלסטינים רוצים טרור.
והטרור כמובן פוגע בהם יותר מאשר בנו.
אבל עדיין, אין פרטנר. זה לא שאם נצא משם מחר בבוקר יהיה שקט. בכלל לא.
אבל! השלום עדיין האופציה העדיפה ביותר(אני חושבת שאני חוזרת על המשפט הזה באתר ומסבירה את עצמי לגביו יותר מדי פעמים, מי שלא מצליח להבין את זה בעצמו... נמצא בבעיה. אולי בעיית הבנה, אולי בעיית מוסר... אנאערף. אבל, לא אסביר שוב.) והוא לא אבוד בכלל.
זה פשוט תהליך, מאוד מאוד מאוד מאוד ארוך, שצריך בשבילו המון אומץ.
לתזכורת, בפעם האחרונה שהיה איש עם מספיק אומץ, רצחו אותו.
עזוב הממשלה הזו דיי אבודה. "הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם."
אמנם צריך לא לוותר, לצאת להפגין, להשתתף במחאות, אבל גם לא לצפות יותר מדי.
זה הציבור פה.
זה מה שהוא רוצה כנראה.
בינתיים כמו שאנחנו רואים זה הולך לכיוון לא טוב, אבל כמובן שהם ימשיכו להיות עוורים.
אמנם צריך לא לוותר, לצאת להפגין, להשתתף במחאות, אבל גם לא לצפות יותר מדי.
זה הציבור פה.
זה מה שהוא רוצה כנראה.
בינתיים כמו שאנחנו רואים זה הולך לכיוון לא טוב, אבל כמובן שהם ימשיכו להיות עוורים.
אבל צריך להתחיל מישהו
לשבת למשא ומתן ולהתחיל
ממשהו
לא הגיוני למשוך את זה כל כך הרבה זמן
ואני לא מסכים אגב שאין פרטנר יש פרטנר אבו מאזן הוא פרטנר וישראל משתפת עם הרשות פעולה
צריך ללכת איתו למשא ומתן אמיץ
הבעיה שאין אומץ
ישראל היא לא פרטנר אם כבר
לשבת למשא ומתן ולהתחיל
ממשהו
לא הגיוני למשוך את זה כל כך הרבה זמן
ואני לא מסכים אגב שאין פרטנר יש פרטנר אבו מאזן הוא פרטנר וישראל משתפת עם הרשות פעולה
צריך ללכת איתו למשא ומתן אמיץ
הבעיה שאין אומץ
ישראל היא לא פרטנר אם כבר
אנונימי
כמובן שחייבים לנסות, אבל שוב, אין אומץ.
שתיכם לא יהודים, יהודים לא מוכרים את המדינה שלהם
יאללה בואו נראה אתכם נכנסים לרמאללה ויוצאים בחיים
יאללה בואו נראה אתכם נכנסים לרמאללה ויוצאים בחיים
אז בעינך שמאל הם לא יהודים?
אנונימי
מי שמוכן לתת שטחים סתם לעם שלא קיים ואין לו זכות ריבונית על הארץ לא יהודי מבחינתי.
הם ערבים אך לא פלשתים
הם ערבים אך לא פלשתים
לא, יש אנשים שאנטישמיים בלי קשר וקוראים לעצמם אנטי ציונים כמסיכה, כמובן לא כולם...
אנטישמים יחפשו ליטרלי כל תירוץ
אנטישמים יחפשו ליטרלי כל תירוץ
אני וגם היא לדעתי לא פלסטינים..
אנחנו בעד שיוויון זכויות לכולם
אנחנו בעד שיוויון זכויות לכולם
אנונימי
אתה יודע שבגלל אנשים כמוך שהתנגדו לשוויון זכויות קרתה השואה באירופה וקרה האפרטהייד באפריקה ויש עוד הרבה דוגמאות
אני אגיד לך משהו, אני חושב שלא הבנת את מושג המילה אנטישמיות. תעשה גוגל ותחזור.
שנאה כלפי יהודים על כך שהם יהודים (גזענות)
אנא תבדיל בין גזענות להתנגדות לכיבוש
יש כיבוש ועל זה אל תתווכח איתי ואם תבחר להתווכח על זה, הדיון מיותר כי זה להתווכח על עובדות וחבל לבזבז את הזמן
קודם אסביר למה בכלל יש להם להתנגד. אתה בטח שואל את עצמך מה הצבא כבר עשה שיש להם להתנגד. חפים מפשע מתים על בסיס יומי חופשי ואין דין על כך. מעצרים של פלסטינים קטינים שזה לא חוקי אפילו. לאחר שחיילי צהל פוצעים קשות ופוגעים בפלסטינים, בזמן שהפצוע מדמם ומאבד דם, צהל פיזית חוסם את הסהר האדום (אמבולנס) מלהגיע ולטפל בפצוע. מניעת טיפול במכוון באדם פצוע שאתה כביכול מחזיק בו כשבוי שלך (כיבוש) זה לא דמוקרטי. בנוסף גיבוי מלא למתנחלים שעושים שם טרור לפלסטינים, הם נאלצים לחיות שם בפחד יום יומי בגלל החולי רוח האלו.
אה אבל אני לא מאשים אותך על כך שאתה לא מודע לדברים האלו, התקשורת קוראת לכל פלסטיני מיידה אבנים על חיילי צהל וגורמי ביטחון "מחבל" למרות שבמדינה נורמלית הדבר ההגיוני הוא להלחם בצבא, אבל פה בישראל מי שמעז להלחם בצבא הוא מחבל.
האלימות שאתה מדבר עליה לא נובעת מאנטישמיות, לא אכפת לפלסטינים אם אנחנו צרפתים, ספרדים, אנגלים או סיציליאנים, אכפת להם מזה שאנחנו משליטים עליהם טרור ללא זכויות אדם
בישראל קל לכולם פשוט להגיד 'אנטישמיות' ולסגור את העניין. אבל לא. נכון שבמקרה זה אנחנו מדינה יהודית אז קל להגיד שמי שפוגע בצהל הוא אנטישמי אבל הסיבה היא אחרת וכדי שתקשיב לזה טוב. הסיבה היא הכיבוש. ככל שתתמוך בכיבוש, כך תגביר את ההתנגדות, ימשיך מעגל המוות בשביל שני הצדדים וזה לא עוזר לאף אחד
אז קדימה להתאפס ודחוף לעשות גוגל על המילה אנטישמיות
אני אגיד לך משהו, אני חושב שלא הבנת את מושג המילה אנטישמיות. תעשה גוגל ותחזור.
שנאה כלפי יהודים על כך שהם יהודים (גזענות)
אנא תבדיל בין גזענות להתנגדות לכיבוש
יש כיבוש ועל זה אל תתווכח איתי ואם תבחר להתווכח על זה, הדיון מיותר כי זה להתווכח על עובדות וחבל לבזבז את הזמן
קודם אסביר למה בכלל יש להם להתנגד. אתה בטח שואל את עצמך מה הצבא כבר עשה שיש להם להתנגד. חפים מפשע מתים על בסיס יומי חופשי ואין דין על כך. מעצרים של פלסטינים קטינים שזה לא חוקי אפילו. לאחר שחיילי צהל פוצעים קשות ופוגעים בפלסטינים, בזמן שהפצוע מדמם ומאבד דם, צהל פיזית חוסם את הסהר האדום (אמבולנס) מלהגיע ולטפל בפצוע. מניעת טיפול במכוון באדם פצוע שאתה כביכול מחזיק בו כשבוי שלך (כיבוש) זה לא דמוקרטי. בנוסף גיבוי מלא למתנחלים שעושים שם טרור לפלסטינים, הם נאלצים לחיות שם בפחד יום יומי בגלל החולי רוח האלו.
אה אבל אני לא מאשים אותך על כך שאתה לא מודע לדברים האלו, התקשורת קוראת לכל פלסטיני מיידה אבנים על חיילי צהל וגורמי ביטחון "מחבל" למרות שבמדינה נורמלית הדבר ההגיוני הוא להלחם בצבא, אבל פה בישראל מי שמעז להלחם בצבא הוא מחבל.
האלימות שאתה מדבר עליה לא נובעת מאנטישמיות, לא אכפת לפלסטינים אם אנחנו צרפתים, ספרדים, אנגלים או סיציליאנים, אכפת להם מזה שאנחנו משליטים עליהם טרור ללא זכויות אדם
בישראל קל לכולם פשוט להגיד 'אנטישמיות' ולסגור את העניין. אבל לא. נכון שבמקרה זה אנחנו מדינה יהודית אז קל להגיד שמי שפוגע בצהל הוא אנטישמי אבל הסיבה היא אחרת וכדי שתקשיב לזה טוב. הסיבה היא הכיבוש. ככל שתתמוך בכיבוש, כך תגביר את ההתנגדות, ימשיך מעגל המוות בשביל שני הצדדים וזה לא עוזר לאף אחד
אז קדימה להתאפס ודחוף לעשות גוגל על המילה אנטישמיות
^מסכים ומחזק חלקית..
צריך לעצור את הכיבוש..
ובלי קשר להיות מדינה עם שוויון זכויות לכולם
כמו מרבית מדינות אירופה
לנשים, ללהטב, ולכל פלגי האוכלוסיה
תתעוררו כולם נגדנו כמעט בכל העולם
ויבוא יום שלארצות הברית ימאס(כבר עכשיו היא מטיפה לנו כל הזמן על המדיניות של הפלסטינים) ובעלדי ארצות הברית אין וטו באו"ם
אין וטו באו"ם ישראל גמורה
ישראל הקטנה לא שווה הרבה בלי ארצות הברית ובלי תמיכת המערב
צריך לעצור את הכיבוש..
ובלי קשר להיות מדינה עם שוויון זכויות לכולם
כמו מרבית מדינות אירופה
לנשים, ללהטב, ולכל פלגי האוכלוסיה
תתעוררו כולם נגדנו כמעט בכל העולם
ויבוא יום שלארצות הברית ימאס(כבר עכשיו היא מטיפה לנו כל הזמן על המדיניות של הפלסטינים) ובעלדי ארצות הברית אין וטו באו"ם
אין וטו באו"ם ישראל גמורה
ישראל הקטנה לא שווה הרבה בלי ארצות הברית ובלי תמיכת המערב
אנונימי
שאתה אומר אותכם למי אתה מתכוון?
אנונימי
גם מי שהקים את המדינה לא יהודי? בעצם... מה זה משנה יהודי או לא. אני יהודיה, אבל גם אם לא הייתי, הציונות ואהבת המדינה היא הפקטור פה, לא יהדות יקירי.
תגידי, אתם חושבים שאני שונא את כל הערבים?
^^^את רוצה להצדיק את "בצלם"?
את החברים האנרכיסטים הדוחים שלך, שמגיעים כול יום שישי להציק לחיילים?
בשמחה, בואי תביא טיעון ראוי
כי הנתון שהבאת לגבי הקיבוצים לא רלוונטי,
זה פשוט לא קשור למה שהוא אמר, אף אחד לא אמר שמאלנים לא מתגייסים,
כשאתם מקשים על חייל, ודוחפים לו מקלות בגלגלים כשמחבל רוצה להרוג אותו החייל צריך לחשוב פעמיים עם לירות, כי יכול להיות שהוא יכנס לכלא,
זה שנאה לחיילים, זה הפקרה של חיילים, כשאתה אוהב מישהו אתה לא מפקיר אותו
את החברים האנרכיסטים הדוחים שלך, שמגיעים כול יום שישי להציק לחיילים?
בשמחה, בואי תביא טיעון ראוי
כי הנתון שהבאת לגבי הקיבוצים לא רלוונטי,
זה פשוט לא קשור למה שהוא אמר, אף אחד לא אמר שמאלנים לא מתגייסים,
כשאתם מקשים על חייל, ודוחפים לו מקלות בגלגלים כשמחבל רוצה להרוג אותו החייל צריך לחשוב פעמיים עם לירות, כי יכול להיות שהוא יכנס לכלא,
זה שנאה לחיילים, זה הפקרה של חיילים, כשאתה אוהב מישהו אתה לא מפקיר אותו
הוא אמר ששמאלנים שונאים את הצבא, אדם ששונא צבא לא מתגייס אליו.
אגב, לא מצדיקה שום בצלם. הם לא החברים שלי, הם כן אנרכיסטים.
עם זאת (!!), אני כמובן נגד הכיבוש, ונגד מה שעושים לפלסטינים בשטחים.
אגב, לא מצדיקה שום בצלם. הם לא החברים שלי, הם כן אנרכיסטים.
עם זאת (!!), אני כמובן נגד הכיבוש, ונגד מה שעושים לפלסטינים בשטחים.
כיבוש של מה ילדונת?
מה את מבינה? אה?
את ההיסטוריה של העם שלך את לא יודעת
מה את מבינה? אה?
את ההיסטוריה של העם שלך את לא יודעת
מחזק מאוד את מסטולה שמאלנית
יש כיבוש ובעזרת השם הוא ייפסק
רוב העולם נגדך
תסתכל על החלטות באו"ם
אתה היחיד שצודק כמובן
כולם טועים
אתה כובש עם אחר
תפסיק לשים את היהדות עליונה
הם היו פה בדיוק כמונו אם לא לפנינו
יש כיבוש ובעזרת השם הוא ייפסק
רוב העולם נגדך
תסתכל על החלטות באו"ם
אתה היחיד שצודק כמובן
כולם טועים
אתה כובש עם אחר
תפסיק לשים את היהדות עליונה
הם היו פה בדיוק כמונו אם לא לפנינו
אנונימי
עזבי, את מדבר באוויר,
אין לך מושג מה את אומרת,
לא כיבוש ולא גרביים,
איפה את גרה?
כי אני מניח שלא בעיר שקרובה לערבים,
אין לך מושג בכלל מה קורה בשטח
אין לך מושג מה את אומרת,
לא כיבוש ולא גרביים,
איפה את גרה?
כי אני מניח שלא בעיר שקרובה לערבים,
אין לך מושג בכלל מה קורה בשטח
^^דיי אחי כבר דיברנו על זה שאתה חי בסרט, אין לך מושג על מה אתה מדבר,
תעשה טובה תשחרר לך תענה בשאלות על אהבה,
לא בקטע רע, פשוט אין לכם מושג מה אתם מדברים,
תעשה טובה תשחרר לך תענה בשאלות על אהבה,
לא בקטע רע, פשוט אין לכם מושג מה אתם מדברים,
אנונימי, אתם שניכם מסטולים, תגיד לי, מתי פלסטין הוקמה? ספר לי קצת
^זהו שאין לה מושג מה עושים לנו, כי בלה חדיד לא מעלה את זה בסטורי...
אני בטוח שמבחינתם שזה בסדר לירות בנו צרור קליעים תוך כדי נהיגה ולתת לנו גרזנים בראש מול הילדים או לזרוק לנו בלוק על הראש באמצע החיים
^
אחי עד שזה לא יגיע אליהם איכשהו הם ימשיכו לחיות באשליות
אחי עד שזה לא יגיע אליהם איכשהו הם ימשיכו לחיות באשליות
הבעיה של האומות זה לא שאנחנו ''כבשנו'' אותם,אמריקה כולה בנויה על דם של אינדיאנים.
הבעיה שלהם איתנו היא שאנחנו ''מדכאים'' אותם בכך שיש לנו ריבונות על האדמה כשהם עדיין נמצאים פה,וכמובן שזה לא תקף לאמריקה,כי אמריקה פשוט שחטה וגירשה את כל האינדיאנים,אז הם לא מדכאים אף אחד.
הטעות היחידה שלנו הייתה שלא גירשנו אותם ב48',ואז לא היה לאף אחד על מה להתלונן.
האדמה הזאת הייתה אדמות ממלכת ישראל וממלכת יהודה ואבותינו חיו פה כשאבותיהם היו שורפים את הילדות שלהם לאלילים במדבר הערבי.
ועוד יש מתוכנו היום אנשים שמרגישים צורך להתנצל על זה שאחרי 2000 שנה לא הפסדנו במלחמה,אפקט הגלות,היום יש יהודים שמרגישים צורך להתנצל שהם לא נשארו אותו עם פזור כחוש וחסר כוח כמו שהיו למשך 2000 שנה.
הבעיה שלהם איתנו היא שאנחנו ''מדכאים'' אותם בכך שיש לנו ריבונות על האדמה כשהם עדיין נמצאים פה,וכמובן שזה לא תקף לאמריקה,כי אמריקה פשוט שחטה וגירשה את כל האינדיאנים,אז הם לא מדכאים אף אחד.
הטעות היחידה שלנו הייתה שלא גירשנו אותם ב48',ואז לא היה לאף אחד על מה להתלונן.
האדמה הזאת הייתה אדמות ממלכת ישראל וממלכת יהודה ואבותינו חיו פה כשאבותיהם היו שורפים את הילדות שלהם לאלילים במדבר הערבי.
ועוד יש מתוכנו היום אנשים שמרגישים צורך להתנצל על זה שאחרי 2000 שנה לא הפסדנו במלחמה,אפקט הגלות,היום יש יהודים שמרגישים צורך להתנצל שהם לא נשארו אותו עם פזור כחוש וחסר כוח כמו שהיו למשך 2000 שנה.
הערבים התנחלו פה אחרי שהגלו אותנו, ועדיין שמאלנים מתעלמים מהממלכות ישראל ויהודה
https://news.walla.co.il/item/2918964 דו קיום בין שמאלנים לערבים במיטבו
אני גרה בכרמיאל, אני מוקפת בכפרים ערבים, גרים גם הרבה ערבים בעיר עצמה, לומדים אצלי תלמידים ערבים בבית ספר.
אני באינטרצקיה עם ערבים כל הזמן, פעם בשבועיים בכפרים ערביים.
אז כן אני ליד ערבים, לא עם פלסטינים אבל עם ערבים.
איזה כיבוש?
אני אשאל שאלה פשוטה מאוד. שטחים מסוימים הם לא ריבוניים של ישראל, זו עובדה.
באותם שטחים מסוימים, מוצב צבא, גם זו עובדה. כשמדינה מכניסה צבא לשטח לא ריבוני שלה, זה נקרא כיבוש.
עכשיו, הכיבוש הכרחי כרגע ובזה אין ספק, הוא גם חוקי. אבל צריך לשמור על זה כיבוש, שליטה בטחונית בלבד, ולא להפוך את זה לסיפוח(מה שהשר ההכנה לביטחון הלאומי רוצה לעשות), כי אז זה כבר לא חוקי. ואז יש השלכות כבדות.
אני באינטרצקיה עם ערבים כל הזמן, פעם בשבועיים בכפרים ערביים.
אז כן אני ליד ערבים, לא עם פלסטינים אבל עם ערבים.
איזה כיבוש?
אני אשאל שאלה פשוטה מאוד. שטחים מסוימים הם לא ריבוניים של ישראל, זו עובדה.
באותם שטחים מסוימים, מוצב צבא, גם זו עובדה. כשמדינה מכניסה צבא לשטח לא ריבוני שלה, זה נקרא כיבוש.
עכשיו, הכיבוש הכרחי כרגע ובזה אין ספק, הוא גם חוקי. אבל צריך לשמור על זה כיבוש, שליטה בטחונית בלבד, ולא להפוך את זה לסיפוח(מה שהשר ההכנה לביטחון הלאומי רוצה לעשות), כי אז זה כבר לא חוקי. ואז יש השלכות כבדות.
אם לא היה שם את צה"ל את יודעת איזה בלאגן היה? כל יום היו נשחטים שם מתיישבים יהודים
גם הערבים לא היו מסתדרים בעצמם, אין להם כבוד עצמי
גם הערבים לא היו מסתדרים בעצמם, אין להם כבוד עצמי
אני מבינה שהבנת הנקרא שלך לא משהו, או שאתה פשוט אטום ולא מנסה להבין מה אני אומרת.
בפירוש אמרתי שהכיבוש הכרחי. אתה סתם מביך את עצמך.
בפירוש אמרתי שהכיבוש הכרחי. אתה סתם מביך את עצמך.
למה הכיבוש הכרחי?^
כי כרגע הרשות לא המצב לשלוט על הטרור שחוגג שם.
הצבא כן מצליח.
בטרור צריך להלחם, ואם נצא משם בלי תהליך מסודר כמו שנימקתי בהתחלה... זה לא יגמר טוב.
הצבא כן מצליח.
בטרור צריך להלחם, ואם נצא משם בלי תהליך מסודר כמו שנימקתי בהתחלה... זה לא יגמר טוב.
את אומרת שהבעיה היא הכיבוש ואז אומרת שהוא הכרחי וצריך לשמור עליו אבל רק לא לעשות סיפוח,בדיוק כמו ה''פלשתינאים'' שלך תמיד תהיה סיבה להתנגד לציונות-יהדות.
לדעתך היה כיבוש לפני 67?
לדעתך היה כיבוש לפני 67?
למה שנצא משם?
אני האטום פה?
יש לנו פאקינג היסטוריה על המקום הזה שנקרא ממלכת יהודה וישראל
אני האטום פה?
יש לנו פאקינג היסטוריה על המקום הזה שנקרא ממלכת יהודה וישראל
רבין היה מטומטם, היה כל כך תמים בשביל לעשות הסכם דבילי עם ערפאת
גם להם יש היסטוריה
הם היו פה בדיוק אבל בדיוק כמוך
לדעתי אתם חשוכים
לא אתפלא אם אתם גם נגד זכויות אדם בסיסיות כמו להטב, הפלות, ודברים כאלה
לא אתפלא
אתם מונעים מישראל להפוך לנאורה
הם היו פה בדיוק אבל בדיוק כמוך
לדעתי אתם חשוכים
לא אתפלא אם אתם גם נגד זכויות אדם בסיסיות כמו להטב, הפלות, ודברים כאלה
לא אתפלא
אתם מונעים מישראל להפוך לנאורה
אנונימי
בטרור צריך להלחם את נשמעת כמו גנץ
הטרור הזה שאת מדברת עליו מגיע בגלל המתנחלים ובגלל הצבא שיותר מדי פעמים הורג חפים מפשע פלסטינים
מה את מצפה שיעשו הפלסטינים שחיים בשטחים? ישתקו? אפילו ילדים בכיתה ב שם לא יכולים ללכת לביצפר בלי לחכות לליווי כי המתנחלים האלה מסוכנים מדי ויכולים להרוג בלי היסוס ילדים בכיתה ב גם
יקבלו את צהל בזרועות פתוחות? צהל הוא הגוף המדיני שמסמל את הכיבוש ולכן מותר להם להלחם בו וזה לא יהיה פיגוע זה יהיה התנגדות.
הטרור הזה שאת מדברת עליו מגיע בגלל המתנחלים ובגלל הצבא שיותר מדי פעמים הורג חפים מפשע פלסטינים
מה את מצפה שיעשו הפלסטינים שחיים בשטחים? ישתקו? אפילו ילדים בכיתה ב שם לא יכולים ללכת לביצפר בלי לחכות לליווי כי המתנחלים האלה מסוכנים מדי ויכולים להרוג בלי היסוס ילדים בכיתה ב גם
יקבלו את צהל בזרועות פתוחות? צהל הוא הגוף המדיני שמסמל את הכיבוש ולכן מותר להם להלחם בו וזה לא יהיה פיגוע זה יהיה התנגדות.
למה שנצא משם?
כי צריך פתרון. אלה ממילא לא שטחים שלנו(עובדתית.)
גם לטורקים יש הסטוריה על המקום הזה, אז הם יבואו ויכבשו ויספחו? לא.
צריך פתרון, וזה הפתרון, אין פתרון אחר.
כמובן שבשביל אנשים כמוך, כנראה גם גירוש ואולי אפילו הרג זה פתרון, אבל זה לא באמת פתרון.
אתה נשמע כמו אחד שעומד בצפירה ביום השואה ואז אומר מוות לערבים.
והשני עם התמונה של כהנא חי בכלל תומך טרור בגלוי, בלי בושה.
כי צריך פתרון. אלה ממילא לא שטחים שלנו(עובדתית.)
גם לטורקים יש הסטוריה על המקום הזה, אז הם יבואו ויכבשו ויספחו? לא.
צריך פתרון, וזה הפתרון, אין פתרון אחר.
כמובן שבשביל אנשים כמוך, כנראה גם גירוש ואולי אפילו הרג זה פתרון, אבל זה לא באמת פתרון.
אתה נשמע כמו אחד שעומד בצפירה ביום השואה ואז אומר מוות לערבים.
והשני עם התמונה של כהנא חי בכלל תומך טרור בגלוי, בלי בושה.
אוי אתם הזויים...
כהנא צדק, מה קרה?
ואת תומכת טרור בגלוי ו..?
ואת תומכת טרור בגלוי ו..?
^ברור
זה התשובה שאין מה לענות
זה התשובה שאין מה לענות
אנונימי
נכון גם להם יש היסטוריה,והיא נמצאת אי שם בחצי המדבר הערבי,בעיקר בחלקים שנמצאים אצל ערב הסעודית של היום
^^
אתה חושב שבטרור לא צריך להלחם?
אתה חושב שעדיף שאנשים ימותו?
וזה לא משנה מאיזה צד. אבל כשתוקפים אותך, אתה צריך להגן על עצמך.
כמו שכולכם קוראים את הסיטואציה אני מניחה, אני כרגע תלוי בין שני צדדים, אחד שמאלני קיצוני, והשני שני ימניים קיצוניים שמכחישים עובדות.
אבל בסדר אסתדר.
גם מתנחלים עושים טרור ואף אחד לא אמר שלא וגם הם צריכים לקבל יחס זהה לחלוטין לזה שאותם מחבלים פלסטינים מקבלים.
כדור ברגל במקרה הטוב ומאסר בעינויים, במקרה הצורך גם כדור לראש הולך. (לא הגן עדן שיש עכשיו בכלא הישראלי, את זה גם צריך לשנות). כמובן לצורך הגנה ולא לדפוק כדור לכל מתנחל או לכל פלסטיני.
מסכימה איתך שהצבא לא מטפל במתחנלים כמו שהוא צריך, בזה אני מסכימה.
ומסכימה איתך שהצבא הוא הגוף המדיני שמסמל את הכיבוש, אבל הפעולות טרור הפלסטיני הן לרוב בכלל נגד אזרחים, לא נגד צבא.
בדיוק כמו המתחנלים.
אתה חושב שבטרור לא צריך להלחם?
אתה חושב שעדיף שאנשים ימותו?
וזה לא משנה מאיזה צד. אבל כשתוקפים אותך, אתה צריך להגן על עצמך.
כמו שכולכם קוראים את הסיטואציה אני מניחה, אני כרגע תלוי בין שני צדדים, אחד שמאלני קיצוני, והשני שני ימניים קיצוניים שמכחישים עובדות.
אבל בסדר אסתדר.
גם מתנחלים עושים טרור ואף אחד לא אמר שלא וגם הם צריכים לקבל יחס זהה לחלוטין לזה שאותם מחבלים פלסטינים מקבלים.
כדור ברגל במקרה הטוב ומאסר בעינויים, במקרה הצורך גם כדור לראש הולך. (לא הגן עדן שיש עכשיו בכלא הישראלי, את זה גם צריך לשנות). כמובן לצורך הגנה ולא לדפוק כדור לכל מתנחל או לכל פלסטיני.
מסכימה איתך שהצבא לא מטפל במתחנלים כמו שהוא צריך, בזה אני מסכימה.
ומסכימה איתך שהצבא הוא הגוף המדיני שמסמל את הכיבוש, אבל הפעולות טרור הפלסטיני הן לרוב בכלל נגד אזרחים, לא נגד צבא.
בדיוק כמו המתחנלים.
כהנא צדק,אם ביצה זה רצח מבחינתי גם הפלות,להתגאות במין שאתה עושה במיטה מול ילדים בני 4 זו בעיה רצינית
דרך אגב, ניר אבישי כהן, שמאלן רדיקל, קצין בצה"ל, מניף נייר טואלט, בוגד וואחד בוגד
מחזק^
^^
נשמה, איפה יש אחוזי גיוס הכי גבוהים?
בקיבוצים. התנועה הקיבוצית היא שמאל, שמאל חזק.
מה אתה מנסה לומר פה בעצם? ששמאלנים שונאים את הצבא? לך מישהו שטף את המוח יקירי.
נשמה, איפה יש אחוזי גיוס הכי גבוהים?
בקיבוצים. התנועה הקיבוצית היא שמאל, שמאל חזק.
מה אתה מנסה לומר פה בעצם? ששמאלנים שונאים את הצבא? לך מישהו שטף את המוח יקירי.
באיזה טרור אני תומכת יקירי?
כהנא היה איש נאצי, פאשיסט ארור, טרוריסט כמובן.
אז אני תומכת בטרור? טוב.
כהנא היה איש נאצי, פאשיסט ארור, טרוריסט כמובן.
אז אני תומכת בטרור? טוב.
^את תומכת בתומכי טרור, זה נקרא לתמוך בטרור,
לתת להם חלק במדינה זה לתמוך בהם
לתת להם חלק במדינה זה לתמוך בהם
נאצי??
טרוריסט??
ומה היטלר? חסיד אומות עולם?
מאחל לך רק בריאות
ולכם אין תשובה הגיונית לתת לי
טרוריסט??
ומה היטלר? חסיד אומות עולם?
מאחל לך רק בריאות
ולכם אין תשובה הגיונית לתת לי
גם היטלר היה נאצי, הוא פשוט לא היה הנצאי היחיד זה הכל.
אני תומכת בתומכי טרור? גם לא, אני תומכת באזרחים מסכנים שחיים תחת טרור.
אני תומכת בתומכי טרור? גם לא, אני תומכת באזרחים מסכנים שחיים תחת טרור.
איזה מין עושים מול ילדים בני 4? לא הצלחתי להבין
בכל אופן אני אדם נאור
אני בעד לתת לערבים מדינה
היסטורית בוא נדבר על 200 שנה אחרונות לפחות לפני שהיה מדינת ישראל הם היו פה בדיוק כמו שאנחנו היינו פה
אולי לפנינו
מגיע להם מדינה
ולא רק אני חושב ככה אלא כל העולם
הדבר הזה מביך אותנו בכל העולם
אני אדם נאור אני תומך בקהילה הגאה
אני אדם נאור אני תומך בכל מיעוט שיש כאן וככה גם כל מדינות אירופה
בכל אופן אני אדם נאור
אני בעד לתת לערבים מדינה
היסטורית בוא נדבר על 200 שנה אחרונות לפחות לפני שהיה מדינת ישראל הם היו פה בדיוק כמו שאנחנו היינו פה
אולי לפנינו
מגיע להם מדינה
ולא רק אני חושב ככה אלא כל העולם
הדבר הזה מביך אותנו בכל העולם
אני אדם נאור אני תומך בקהילה הגאה
אני אדם נאור אני תומך בכל מיעוט שיש כאן וככה גם כל מדינות אירופה
אנונימי
ואנחנו לא אזרחים מסכנים שחיים תחת טרור? למה איזה טרור אנחנו עושים יומיומי?
ילדה תנוחי
ילדה תנוחי
יש להם 50 מדינות לעזאזל
לפלסטינים? אין מדינה אחת.
לערבים יש הרבה מדינות, אבל האם ירדן ומצרים זה אותו דבר? או לבנון וטוניסיה? או תימן וסוריה?
לא.
לערבים יש הרבה מדינות, אבל האם ירדן ומצרים זה אותו דבר? או לבנון וטוניסיה? או תימן וסוריה?
לא.
הם חיים תחת טרור פלסטיני, לא תחת טרור ישראלי. גם אנחנו חיים תחת טרור פלסטיני, אבל לנו יש צבא, זה ההבדל. ילד תנוח.
^אתה כובש עם אחר
מה אתה מצפה שהם יעשו
ירקדו איתך?
ברור שהם יתנגדו
ואני בעד המאבק הצודק שלהם
אני רק לא מסכים עם טרור אלימות ורצח
מה אתה מצפה שהם יעשו
ירקדו איתך?
ברור שהם יתנגדו
ואני בעד המאבק הצודק שלהם
אני רק לא מסכים עם טרור אלימות ורצח
אנונימי
חראעלהכל-
אם לא שתי מדינות, אז מה אתה מציע?
הרג המוני? סיפוח וגירוש?
סיפוח ותת אזרוח?
סיפוח ולהפיל את השלטון היהודי במדינת ישראל?
אם לא שתי מדינות, אז מה אתה מציע?
הרג המוני? סיפוח וגירוש?
סיפוח ותת אזרוח?
סיפוח ולהפיל את השלטון היהודי במדינת ישראל?
אני כובש?
עכשיו לכו תבכו אחרי שתליתי פצצות על מטוסים שיצאו להפציץ בעזה, וכן אני גאה בזה שדפקנו את החמאס והג'יהאד
עכשיו לכו תבכו אחרי שתליתי פצצות על מטוסים שיצאו להפציץ בעזה, וכן אני גאה בזה שדפקנו את החמאס והג'יהאד
ברגע שתחלקי את המדינה למרות שזה בחיים לא יקרה, ישראל תמחק מהמפה
סוף.
אם הרב כהנא היה נאצי,אני מניח שגם הרבה יהודים שנספו בשואה היו נאצים,מבטיח לך שהרבה מהם החזיקו באותן דעות
הרב כהנא לא היה נאצי,טרוריסט,פאשיסט,הוא התנגד לכל הדברים שציינת הרבה יותר ממך,הוא פשוט היה רציונלי וראה את הצביעות והשתיקה של אנשים כמוך
הרב כהנא לא היה נאצי,טרוריסט,פאשיסט,הוא התנגד לכל הדברים שציינת הרבה יותר ממך,הוא פשוט היה רציונלי וראה את הצביעות והשתיקה של אנשים כמוך
על נאצי עוד אפשר להתווכח. אבל אתה טוען שהוא לא היה פאשיסט טרוריסט, אתה בדיחה או משהו?
עדיין לא ענית לי, חראעלהכל.
תענה, אם לא שלום אז מה כן?
תענה, אם לא שלום אז מה כן?
שומעת, כדאי שתשני את שמך לבושרה
עייפת אותי בחיי ילדונת
עייפת אותי בחיי ילדונת
עשה מה שהצבא צריך לעשות ולא עושה,אם זה טרור אולי גם מרד גטו ורשה היה ניסיון פיגוע מבחינתך לא יודע,אולי גם היאבקות אומות העולם בנאצים במלחמת העולם השניה היה טרור כי הפצצות שהמטוסים מנחיתים לא נוחתות על גנרלים נאציים אלא על אזרחי גרמניה,ואני בדיחה?זה בדיחה שיש עדיין אנשים תבוסתניים כמוך שמתנצלים על זה שחזרו לבית שלהם אחרי 2000 שנה
היא לא משלנו אחי
ותסתמי את הפה כשאת קוראת לבן אדם כמו הרב כהנא נאצי,העיקר יחסמו לי את התגובה שלי עכשיו כי אמרתי תסתמי אבל את יכולה לקרוא לבן אדם שהיווה ההפך הגמור מהיטלר,שאם היו מספיק יהודים בעולם כמוהו היטלר סביר להניח לא היה יכול לעשות מה שעשה בשקט,בלעדי הרב כהנא זצ''ל יהודי ברית המועצות היו סובלים עד היום,יהודי ארה''ב היו סובלים מאנטישמיות מובהקת עוד יותר,את קוראת ליהודי אחד הגדולים במאות האחרונות נאצי.
פחדנים פחדנים.
^לחלוטין
איזה כיף שיש אנשים כמוך באתר
איזה כיף שיש אנשים כמוך באתר
אנונימי
^אתה מפספס נקודה,
אנחנו הבנו שאין פרטנר.
התקדמנו והשלמנו עם העובדה שתמיד נחיה לצד ערבים, והמצב הביטחוני לפעמים יהיה לא פשוט,
אתם לא הבנתם את זה עדיין, אתם עדיין חושבים שמישהו מעוניין בלעשות איתכם שלום, ולכן אתם ממשיכים לבלבל את המוח,
ברגע שתפקחו עיניים, תתקדמו איזה 10 שלבים בחיים,
אבל מה לעשות שכרגע אתם מאחורה
אנחנו הבנו שאין פרטנר.
התקדמנו והשלמנו עם העובדה שתמיד נחיה לצד ערבים, והמצב הביטחוני לפעמים יהיה לא פשוט,
אתם לא הבנתם את זה עדיין, אתם עדיין חושבים שמישהו מעוניין בלעשות איתכם שלום, ולכן אתם ממשיכים לבלבל את המוח,
ברגע שתפקחו עיניים, תתקדמו איזה 10 שלבים בחיים,
אבל מה לעשות שכרגע אתם מאחורה
אנחנו הפחדנים?את מוכנה לתת לאויבים את ההורים שלך כדי לא להיכנס ל''קונפליקט"
^היא לא מוכנה לתת
זה שלהם
כבשנו את השטחים האלה
אתה כובש
תלמד היסטוריה
אתם עכשיו חזקים
יבוא יום לדעתי-לגיטימציה העולמית תיגמר
וישראל תהיה מבודדת יותר ממה שהיא עכשיו
זה שלהם
כבשנו את השטחים האלה
אתה כובש
תלמד היסטוריה
אתם עכשיו חזקים
יבוא יום לדעתי-לגיטימציה העולמית תיגמר
וישראל תהיה מבודדת יותר ממה שהיא עכשיו
אנונימי
תתחילו לפנות את הבתים שלכם, הם צריכים אותו, יאללה תתפנו מסטולים
לא מדברים על הבתים שלנו מדברים על לחזור לגבולות שנקבעו באו"ם
כן לפנות מתנחלים
כן לפנות מתנחלים
אנונימי
מה לא ברור שאתה כובש עם אחר?
אנונימי
איזה עם?
עד עכשיו לא אמרתם לי איזה עם ומה ההיסטוריה שלו
כל השטחים בעולם כמעט ''כבושים'',אם כבר לנו יש לגיטימציה על האדמה שכבר הייתה שייכת לנו וחזרנו אליה יותר מהאמריקאים ששחטו וגירשו אינדיאנים שחיו באדמה לפניהם,הבעיה שלכם היא לא כיבוש,הבעיה שלכם היא שיש פה עירוב של ערבים ויהודים במדינת ריבון יהודית,לכן זו הייתה טעות לא לגרש אותם ב48 כמו כל מדינה נורמלית ולסגור את הסיפור כבר בהתחלה
עזוב אותם, אין להם מושג מההיסטוריה שלנו
למה אני אף פעם לא מצליח לנהל דיאלוג נורמלי עם שמאלנים,
למה אתם רק צועקים אמרות מטופשות
"אתה כובש"
"הפלסטינים"
"בלה בלה בלה"
תביא/י טיעונים איכותיים
טענה/י על השאלות
ותפריח/י טענות.
לא מסובך
למה אתם רק צועקים אמרות מטופשות
"אתה כובש"
"הפלסטינים"
"בלה בלה בלה"
תביא/י טיעונים איכותיים
טענה/י על השאלות
ותפריח/י טענות.
לא מסובך
אני יענה לך חרא על הכל
אבל תענה קודם לשאלה של מסטולה שמאלנית
אבל תענה קודם לשאלה של מסטולה שמאלנית
אנונימי
בת 14 בלי ידע פוליטי, ילדה בחטיבת ביניים מדברת לי על פוליטיקה
אין טעם לדבר איתה
אין טעם לדבר איתה
מאיפה אתה יודע שאין לה ידע בפוליטיקה?
אנונימי
^זה שקוף שכול הידע שלה בפוליטיקה מגיע מהטיקטוק והסטורי של בלה חדיד...
לפי זה שהיא טוענת שצריך להתנגד לכיבוש וכמה תגובות אחר כך כותבת שהכיבוש הכרחי וטוב
האמת, קראתי ספר מרתק על ההיסטוריה של העם הפלשתיני, ככה הוא נקרא, וואלה סיימתי אותו תוך 20 שניות, היה כל כך מרתק שקראתי רק את הכותרת בכריכה, השאר דפים ריקים
אתה נשמע כמו יוסף חדאד^
ישלכם את אותו ההומור הלא מצחיק
ישלכם את אותו ההומור הלא מצחיק
מה רע ביוסף חדאד? אחלה גבר
ואתה נשמע כמו עופר כסיף, לשניכם יש הומור לא מצחיק
^^^איך נהנתי לראות הבוקר סרטון שהחברים האנרכיסטים הדוחים שלך,
הגיעו "לעזור לערבים במלחמה נגד הכיבוש האיום..."
והפלסטינים אמרו להם ללכת הבייתה, גם הפלסטינים לא אוהבים אתכם,
ואין להם עניין שיעשו פרובוקציות
הגיעו "לעזור לערבים במלחמה נגד הכיבוש האיום..."
והפלסטינים אמרו להם ללכת הבייתה, גם הפלסטינים לא אוהבים אתכם,
ואין להם עניין שיעשו פרובוקציות
^
אחי מה זה המילה הזאת שאמרת שוב פעמיים?
אחי מה זה המילה הזאת שאמרת שוב פעמיים?
השתדלתי לדבר בשפה שהיא תבין
הקמת המדינה לא גרמה ליותר אנטישמיות
אין אנטישמיות, אנשים בישראל חושבים שאנטי-ציונות = אנטישמיות בעוד שזה בכלל לא אותו הדבר, וכל מי שאומר שזה כן לוקה בחוסר השכלה מטורפת
רוב הפלסטינים הם אנטי-ציונים, ועובדה שהם מהללים את נטורי קרתא שהם יהודים בעצמם.
אין אנטישמיות, אנשים בישראל חושבים שאנטי-ציונות = אנטישמיות בעוד שזה בכלל לא אותו הדבר, וכל מי שאומר שזה כן לוקה בחוסר השכלה מטורפת
רוב הפלסטינים הם אנטי-ציונים, ועובדה שהם מהללים את נטורי קרתא שהם יהודים בעצמם.
מסכים ומחזק
הכי קל זה לצעוק אנטישמיות
הם סך הכל רוצים מדינה משלהם
מה שמגיע להם
הכי קל זה לצעוק אנטישמיות
הם סך הכל רוצים מדינה משלהם
מה שמגיע להם
אנונימי
מדינה משלהם אני מסכים (אם יחזיקו מעמד), אבל לא כאן
חראעלהכל
אז איפה? במאדים?
אז איפה? במאדים?
פה זאת מדינת ישראל נשמה
איפה אתה רוצה מדינה יהודית? במאדים?
איפה אתה רוצה מדינה יהודית? במאדים?
^^לא אכפת לי איפה, שיהיו בצ'אד באפריקה, לא פה
יש להם כבר מדינה משלהם,הרבה מדינות משלהם,22 למעשה.
הם יכלו להגר לשם מזמן אבל חשוב להם להישאר כאן
הם יכלו להגר לשם מזמן אבל חשוב להם להישאר כאן
ארבל מ
מוזמן לצפות בסרטון הזה
מוזמן לצפות בסרטון הזה
judea
יש 22 מדינות פלסטיניות ולא ידעתי?
אתה בטח מדבר על ירדן, מצרים, לוב והאחרות, אבל ממש לא מדובר במדינות פלסטיניות, אלא במדינות ערביות, שלא מוכנות להכניס אליהן פלסטינים.
יש 22 מדינות פלסטיניות ולא ידעתי?
אתה בטח מדבר על ירדן, מצרים, לוב והאחרות, אבל ממש לא מדובר במדינות פלסטיניות, אלא במדינות ערביות, שלא מוכנות להכניס אליהן פלסטינים.
פלסטינים? מה זה? עוד לא הסבירו לי מה זה
מה זה ישראלים? צ'כים? אמריקאים?
לא הבנתי.. מה זה??
לא הבנתי.. מה זה??
האי הבנה שלך היא בהנחה שיש עם פלסטיני,ה''פלסטינים'' הגיעו בדיוק כמו כל ערבי מהמדבר הערבי.
יש ערבים במדינת ישראל,לא פלשתינאים,ויש 22 מדינות ערביות,שבהרבה מהן ניתן להוציא אזרחות,ובירדן במיוחד.
יש ערבים במדינת ישראל,לא פלשתינאים,ויש 22 מדינות ערביות,שבהרבה מהן ניתן להוציא אזרחות,ובירדן במיוחד.
לעומת הפלשתינים המוסלמים שאתה מדבר עליהם לא נוסדו ביהודה ושומרון לפני 4000 שנה, פה זה לא המוצא שלהם
לא יודע אם רק אבל זה ממש לא בגלל ש-"אנחנו יהודים", סתם שקר.
ארבל מ
אז בעצם מה שאתה אומר שהם נגדנו רק בגלל הכיבוש נכון?
אז בעצם מה שאתה אומר שהם נגדנו רק בגלל הכיבוש נכון?
אנונימי
תראה, אני ממש לא אוהב פלסטינים, בטח שלא פיגועים
אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שהם עם קיים, עם זהות, ארגונים, מנהיגים, כל דבר, בדיוק כמו הישראלים, עם ערך בוויקיפדיה וייצוג באו"ם
מה גם, שהערבים פה עוד מתקופת השושלת הפאטמית, אז אי אפשר לבחור לסלק אותם לאוגנדה כמו שאתה כל כך רוצה
תתבגר אחי.
אבל אתה לא יכול להתעלם מהעובדה שהם עם קיים, עם זהות, ארגונים, מנהיגים, כל דבר, בדיוק כמו הישראלים, עם ערך בוויקיפדיה וייצוג באו"ם
מה גם, שהערבים פה עוד מתקופת השושלת הפאטמית, אז אי אפשר לבחור לסלק אותם לאוגנדה כמו שאתה כל כך רוצה
תתבגר אחי.
חראעלהכל
די עם הוואטאבוטיזם... אני אמרתי שאני בעד החמאס? הג'יהאד? עז א-דין אל קסאם? ממש לא. אני אמרתי פשוט שהם עם קיים שנמצא פה וצריך למצוא פתרון לסכסוך, ולהגיד הם לא קיימים וצריך לסלק אותם זה ממש לא פתרון, זו הכחשת מציאות מהזולות שראיתי.
די עם הוואטאבוטיזם... אני אמרתי שאני בעד החמאס? הג'יהאד? עז א-דין אל קסאם? ממש לא. אני אמרתי פשוט שהם עם קיים שנמצא פה וצריך למצוא פתרון לסכסוך, ולהגיד הם לא קיימים וצריך לסלק אותם זה ממש לא פתרון, זו הכחשת מציאות מהזולות שראיתי.
עוד לא אמרתם לי מה ההיסטוריה שלהם ומה מקור המילה "פלסטין", תאריכים.. משהו
פלשתינה הוא השם שהמנדט הבריטי נתנו לשטח הזה לפני הקמת מדינת ישראל. האנשים הערבים שעל השטח הזה הגדירו את עצמם פלסטינים מפאת השם של השטח, בתקופה מסוימת גם היהודים הגדירו את עצמם כך.
תאריך? 1921.
לא כל כך מסובך
תאריך? 1921.
לא כל כך מסובך
השטחים נמצאים תחת החזקה ישראלית מאז 67 בניגוד לחוק הבינלאומי.
יש כיבוש והוא ייפסק בעזרת השם במהרה
הם היו פה לפני כל היהודים
בטח לפני חלק מהעליות של ישראל של יהודים שעלו לפה
יש כיבוש והוא ייפסק בעזרת השם במהרה
הם היו פה לפני כל היהודים
בטח לפני חלק מהעליות של ישראל של יהודים שעלו לפה
אנונימי
אנונימי
לא יודע אם הם היו פה לפני אבל זה לא כל כך רלוונטי, הם כאן עכשיו וצריך להתמודד עם זה.
לא יודע אם הם היו פה לפני אבל זה לא כל כך רלוונטי, הם כאן עכשיו וצריך להתמודד עם זה.
וזה בהחלט רלוונטי
מגיע להם מדינה משלהם
מגיע להם מדינה משלהם
אנונימי
אני מסכים, אני גם בעד פתרון 2 מדינות, והסברתי את זה בשאלה הזאת
היו פה לפני כל היהודים?
בואנה אתה כסיל רצח...
אלוהים יעזור לי על החמצן שמתבזבז פה...
אני מסביר לך שהיהודים היו פה כבר לפני 4000 שנה, ממלכת ישראל ויהודה אתה מכיר? לא.
בואנה אתה כסיל רצח...
אלוהים יעזור לי על החמצן שמתבזבז פה...
אני מסביר לך שהיהודים היו פה כבר לפני 4000 שנה, ממלכת ישראל ויהודה אתה מכיר? לא.
לא עניתם לי עדיין מה ההיסטוריה שלהם בארץ הזאת
איזה ארגונים? איזה מנהיגים? ארגוני הטרור חמאס, הג'יהאד, עז א-דין אל קסאם, גוב האריות.. מה? איזה?
ארבל מ מסכים ומחזק כל מילה אח יקר שלי
אשריך צדיק
אשריך צדיק
אנונימי
אבל כמו שאמרתי למעלה זה לא משנה מי היה פה ראשון, שורה תחתונה צריך למצוא פתרון לסכסוך.
לכו תריבו בין עצמכם
והדיון פה הוא לא על פיתרון לסכסוך,אלא על אם בכלל מגיע להם חלק הוגן בשטח אדמת ישראל,ספוילר,לא.
judea
ברור שהם רק ערבים, כמו שאנחנו רק יהודים, ואנחנו עדיין ישראלים.
ברור שהם רק ערבים, כמו שאנחנו רק יהודים, ואנחנו עדיין ישראלים.
הציוויליזציה של העם היהודי התחילה בשטח ישראל,הציוויליזציה של העם הערבי התחיל בחצי המדבר הערבי,אנחנו ילידיים לישראל,הם לערב,אני אחזור אחרי שבת,עוד מעט נכנסת
חצי המדבר הערבי כולל את שטחי א"י, והם אכן כמו שהוכחתי קודם התגוררו גם בשטחים אלו. למשל היישוב אזור נקרא יאזור ולפני זה אדאליה, עוד לפני השושלת הפאטמית הערבית.
אני לא אומר בהכרח שהם היו הראשונים או שאנחנו, רק אומר שלהגיד סתם דברים מהראש זה לא חכם וצריך לבדוק בוויקיפדיה.
שבת שלום.
אני לא אומר בהכרח שהם היו הראשונים או שאנחנו, רק אומר שלהגיד סתם דברים מהראש זה לא חכם וצריך לבדוק בוויקיפדיה.
שבת שלום.
הם לא התגוררו מלכתחילה בשטחי ארץ ישראל במדבר הערבי,העם הערבי התפתח באיזור ערב הסעודית ועוד קצת חלקים ממדינות קרוב
שבת שלום
שבת שלום
לא מצליח להבין את העליונות היהודית הזאת.
אגב שוב הצבעה באום
שוב רוב העולם נגדנו
הפלסטינים הם גם בני אדם
והם היו פה בדיוק כמו שאנחנו היינו פה
במיוחד לפני עדות ומגזרים שונים שכוללים חלק מהיהודים שחיים פה
בקיצור בעזרת השם יהיה להם מדינה
ועד אז כולם ישנאו אותנו כמו עכשיו
הכל שלי הכל שלי זה הכי קל
כולם נבראו בצלם אלוקים
אגב שוב הצבעה באום
שוב רוב העולם נגדנו
הפלסטינים הם גם בני אדם
והם היו פה בדיוק כמו שאנחנו היינו פה
במיוחד לפני עדות ומגזרים שונים שכוללים חלק מהיהודים שחיים פה
בקיצור בעזרת השם יהיה להם מדינה
ועד אז כולם ישנאו אותנו כמו עכשיו
הכל שלי הכל שלי זה הכי קל
כולם נבראו בצלם אלוקים
אנונימי
^בין אם תהיה להם מדינה או לא, תמיד ישנאו אותנו. אנשים תמיד ימצאו סיבות לשנוא את היהודים.
זה לא נכון
אם תדבר אם רוב האנשים זה מה שמפריע להם
זה מה שמפריע לאנשים בעולם
וזה מה שמפריע לאום וכו
שאתה כובש שטח שלא שלך
תמיד יהיה הזויים כאלה שישנאו יהודים בגלל שהם יהודים
אבל הם המיעוט לדעתי
אם תדבר אם רוב האנשים זה מה שמפריע להם
זה מה שמפריע לאנשים בעולם
וזה מה שמפריע לאום וכו
שאתה כובש שטח שלא שלך
תמיד יהיה הזויים כאלה שישנאו יהודים בגלל שהם יהודים
אבל הם המיעוט לדעתי
אנונימי
תסתכל על מה שקורה בארצות הברית ותראה שזה לא נכון. יש אנטישמיות בכל מקום, היא פשוט השתתקה עם הזמן.
שתדבר עם האנשים ותראה
תבין שכל מה שיש להם זה רק פלסטינים
אתה צעיר וחסר ניסיון ולכן אתה עונה ככה
יש הבדל בין להתנגד לכיבוש לבין אנטישמיות
תבין שכל מה שיש להם זה רק פלסטינים
אתה צעיר וחסר ניסיון ולכן אתה עונה ככה
יש הבדל בין להתנגד לכיבוש לבין אנטישמיות
אנונימי
תאמין לי שדיברתי עם מספיק כדי להבין שהאנטישמיות לא נעלמה ושהשנאה כלפינו נובעת אך ורק כי אנחנו יהודים. אתה מוזמן לצפות בסרטון הזה
חח
אני ממש לא מתכוון להמשיך לסרטון
אתה בן 16 צעיר ואין לך כנראה ניסיון
רוב העולם שאתה מדבר איתו
לא שונא יהודים
ההפך
חיים ברוב העולם יהודים
גם במדינות אוייב כמו איראן וכדומה
מי ששונא לא נותן ליהודים לחיות שם
הטענה של רוב האנשים ושל רוב המדינות שאין להם שלום עם ישראל זה הסיפור הפלסטינאי
אנחנו כובשים אותם והם בצדק נגד זה
הם לא אנטישמיים יש הבדל
אנטישמיים זה דבר מכוער אחר אבל זה לא הרוב
אני ממש לא מתכוון להמשיך לסרטון
אתה בן 16 צעיר ואין לך כנראה ניסיון
רוב העולם שאתה מדבר איתו
לא שונא יהודים
ההפך
חיים ברוב העולם יהודים
גם במדינות אוייב כמו איראן וכדומה
מי ששונא לא נותן ליהודים לחיות שם
הטענה של רוב האנשים ושל רוב המדינות שאין להם שלום עם ישראל זה הסיפור הפלסטינאי
אנחנו כובשים אותם והם בצדק נגד זה
הם לא אנטישמיים יש הבדל
אנטישמיים זה דבר מכוער אחר אבל זה לא הרוב
אנונימי
אתה יכול להמשיך לדבר עליי, זה לא מקדם את השיחה. הגיל שלי לא רלוונטי, ואתה יודע שאתה טועה ולכן לא צופה בסרטון.
מעולה.. אז נעצור כאן..
אתה יודע שאני צודק.. חבל חבל..
אתה יודע שאני צודק.. חבל חבל..
אנונימי
בהחלט חבל שאתה מוותר על הסרטון כדי שזה לא יפגע באגו שלך.
יום טוב
יום טוב
מעולה.. אז נעצור כאן..
אתה יודע שאני צודק.. חבל חבל..
אגב צפיתי דעתי לא השתנתה
אלא התחזקה יותר
אתה יודע שאני צודק.. חבל חבל..
אגב צפיתי דעתי לא השתנתה
אלא התחזקה יותר
אנונימי
אחזור אחרי שבת כנראה
כובש הכוונה ב-occupied ולא ב-conquer
אנחנו בעצם מחזיקים בשליטה מלאה שטחים בניגוד לחוק
זה בעצם מה ש-"די לכיבוש!" וכל שאר הסיסמאות האלו אומרות, להפוך את השטחים האלו למדינה או להפוך אותם לישראל גם, אחד מהשניים
אנחנו בעצם מחזיקים בשליטה מלאה שטחים בניגוד לחוק
זה בעצם מה ש-"די לכיבוש!" וכל שאר הסיסמאות האלו אומרות, להפוך את השטחים האלו למדינה או להפוך אותם לישראל גם, אחד מהשניים
מחזק את ארבל בכל מילה
אנונימי
אין לך מה לענות אני רואה
בדיוק כמו שאמרת ארבל,הערבים שעל השטח הגדירו את עצמם פלסטינים רק בגלל שם השטח,הם פשוט ערבים,שהציוויליזציה שלהם התפתחה בחצי האי ערב,שהגיעו לפה בשלב מסוים כמו לכל איזור אחר שהגיעו,ופה בניגוד להרבה שטחים אחרים לא באמת שלטו ביד רמה.
ערבים הם ערבים.
השם של הערבים מרמז מאיפה הם(ערב)
השם של היהודים מרמז מאיפה הם(ממלכת יהודה).
ערבים הם ערבים.
השם של הערבים מרמז מאיפה הם(ערב)
השם של היהודים מרמז מאיפה הם(ממלכת יהודה).