אני כרגע משובצת למשקית מטה ואני מתגייסת עוד 4 ימים ורוצה להחליף תפקיד.
איך אני עושה את זה? ממי אני מבקשת ומתי? למה כדאי לי להתגייס? יש לי נתונים טובים יחסית, דפר 80 פרופיל 45 ביום המאה הכל כמעט 4 או 5, יש לי 5 יחידות במחשבים צרפתית ואנגלית. אני רוצה תפקיד מעניין ביומיות ואני גרה במרכז