התחברות
הרשמה
אם טעיתי בשתי שאלות אמריקאיות במודל E
מה הציון?
28 בדצמבר 2022, 06:37
הכנה למבחן
בגרות
בחינות בגרות
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה!!!
אנונימית
באותו הנושא:
אוף קיבלתי במתכונת באנגלית מודול אי 83 כי טעיתי בשתי שאלות
אם טעיתי בשאלה אמריקאית אחת בקטע שמיעה מודל e, כמה יורידו לי??
בבגרות היום באנגלית מודול e בשאלות אמריקאיות יצא למישהו לסמן את אותו מספר תשובה בשתי שאלות?
למה לשאלות אמריקאיות קוראים שאלות אמריקאיות?
מה יותר קשה, מבחן עם שאלות אמריקאיות או שאלות פתוחות ?
באמריקה קוראים לשאלות אמריקאיות "שאלות"? (שואלת ברצינות)
למה לשאלות אמריקאיות קוראים שאלות אמריקאיות?
למה קוראים לשאלות אמריקאיות שאלות אמריקאיות?
שאלות סגורות זה שאלות אמריקאיות?
יש לי שאלה לגבי המבחן חצי במדא יש שם רק שאלות אמריקאיות???
בתיאוריה יש רק שאלות אמריקאיות או גם שאלות פתוחות??