22 תשובות
"תודה שאני שלך"
הודעה ספציפית ששלחו לי פעם, שהביעה אינטליגנציה רגשית שמופנית כלפיי ואכפתיות. ועוד הודעה שעמד מאחוריה הרבה.
אחותי כתבה לי פעם מכתב וסיימה אותו ב-
"שלך לנצח" והייתה למילה נצח משמעות ככ גדולה מבחינתי אז נראלי שזה המשפט שהכי ריגש אותי
עכשיו אני עם דמעות כי אני נזכר בכל מיני דברים נו באמת,

בקצרה, אני נכשלתי בחינוך שלך
"הבאתי לך סושי מגש מסיבה"
את האישה הכי מיוחדת שפגשתי
"אני לא אוותר עלייך לעולם, הלוואי שיגיע יום ותביני שאני לא עוזבת אותך לא משנה מה, את הבן אדם שהכי חשוב לי בעולם. לעזוב אותך זה לעזוב חתיכה מהנשמה שלי. לעזוב אותך זה לעזוב את הלב שלי בצד. לעזוב אותך זה למות"
וואלה אחי אתה אחלה בחור נעשה לך את המנה עם אקסטרה כדורים (המוכר בפלאפל, רציני העמיס בכדורים במנה ההיא וגם שם בצד קצת)
"זה סבבה שאני אגיד לך שאת יפה?" (מיותר לציין שזה אותו אחד שבגללו התחילו לי כל ההפרעות הנפשיות אבל באותו זמן שהוא שלח לי בכיתי כמעט מזה כי הוא התכוון לזה באמת)
^וואלה אם זה את בתמונה את יפה
אנונימי
ישש תודה
מהמחנכת הראשונה שלי שלימדה אותי שלוש שנים ביסודי:"אותך אני לא אשכח אף פעם את היית התלמידה הכי מיוחדת שלי."
אני די בטוחה שהיא אמרה את זה לעוד תלמידים אבל עדיין אני אוהבת אותה כ"כ
אה ובגלל שאני לא יודעת לענות פה ברצינות לשאלות אז המשפט השני הוא מין תמורת חמין
"אתה צריך לחפש את אלוקים לא אלוקים צריך לחפש אותך"
המשפט הזה הציל את חיי
שהיא אמרה לי: זה אומר שאני בקטע שלך
ברכות יומולדת שהחברה הכי טובה שלי כתבה לי.
ברגיל הכל צחוקים וציניות אצלנו אבל בברכות יומהולדת היא תמיד ממש משקיעה והן ממש מרגשות אותי לשמוע מה היא באמת מרגישה וחושבת עליי
קקי גדול פותר את הכל- בהחלט משפט מרגש ומעורר השראה
"כמו שאצלו הכוח אצלו גם האחריות"
מתוך ההצגה "משחקים בחצר האחורית" שזו בכלל הצגה מרגשת!!
אנונימית
אתה לא הילד שלי, זה היה משפט עצוב.
אני מאמינה בך, זה היה מרגש ומעודד.
אז הייתי בצ'כיה והייתי בדוכן שציירו אותי ואז איזה איטלקי שעבר שם אמר "הציור יפה כי הבחורה יפה" . לא ידע שאני מבינה איטלקית חח
אמרו לי משהו שריגש אותי? לא נראה לי
זה לא ממש משפט, כאילו זה כן משפט וזה משפט מיוחד, אבל יותר כמו סיפור יפה

כל החיים שלי, סבתא שלי הייתה לצידי, גם אם היא הייתה אומרת דברים לא במקום פה ושם, היא תמיד אהבה אותי. והיא האכילה אותי, סיפרה לי סיפורים, סבתא נהדרת.
והרבה פעמים היא אמרה לי "תבטיחי לי שתשמרי על סבתא כמו ששמרתי עלייך"
ותמיד צחקתי על המשפט הזה כי איך ילדה יכולה לשמור על אישה מבוגרת? כן ביקרתי אותה והכל והייתי קרובה אלייה אבל.. לשמור עליה פיזית?
בחודשים האחרונים המצב הבריאותי שלה התדרדר. וביקרתי אותה פעם אחת כשהיא הייתה לבד בבית, והיא נפלה, והייתי צריכה להרים אותה בעזרה של כמה שכנים. ממש נלחצתי ובאותו לילה לא עזבתי אותה.
כמה ימים אחרי זה, היה ראש השנה וסבתא שלי אמרה: (וזה המשפט שעונה על השאלה)
"את הצלת את סבתא. ואני מבטיחה שהכל יהיה בסדר"
כאן סגרתי מעגל, שמרתי על סהתא שלי כמו שהיא רצתה שאעשה.
ומעבר לזה, המצב שלה לא פשוט בכלל, היא כרגע במקום הרבה יותר גרוע אפילו יותר מהלילה אז..