12 תשובות
שואל השאלה:
למה שאסתבך
למה שאסתבך
אנונימית
למה את לא רוצה להגיד להם?
כי אם יגלו..^^
שואל השאלה:
שיגלו לא באמת אכפת לי
ובגלל שהמשפחה שלי חרא אז לא ממש באלי להגיד להם
שיגלו לא באמת אכפת לי
ובגלל שהמשפחה שלי חרא אז לא ממש באלי להגיד להם
אנונימית
תלוי בת כמה את. אם את יותר מ14-15 עופי על זה, לכי לים, תלכי תשתחררי תיהני ולא תעשי חשבון לאף אחד. זה חשוב להתנתק מדי פעם
לאלא למה על חשבון בצפר? תקשיבי שזה יסבך אותך. תצאי תצאי ים זה מרגיע ותוכלי להתנתק מהכל וזה יהיה לך טוב
אבל תעשי את זה בזמן אחר אולי אחרי הלימודים שלא תסתבכי.
אבל תעשי את זה בזמן אחר אולי אחרי הלימודים שלא תסתבכי.
שואל השאלה:
הקטע שלא באלי להגיד להם
הקטע שלא באלי להגיד להם
אנונימית
את לא צריכה להגיד לאף אחד. תעשי מה שאת רוצה ומה שטוב לך כל עוד זה לא ידאיג אף אחד, תחזרי כשאת חוזרת בדרך כלל מהלימודים ואף אחד לא אמור לדעת מזה
כן אבל תודיעי להורים שלך שלא ידאגו.
לפעמים צריך לקחת הפסקה מכל הבלאגן:)
לפעמים צריך לקחת הפסקה מכל הבלאגן:)
שואל השאלה:
16
16
אנונימית
תגידי להורים שלך שאת צריכה יום חופש כדי להירגע ולסדר תמחשבות, תדברי איתם ולכי תעשי משהו מועיל בשביל הנפש שלך.
אני בטוח שתעברי את זה
אני בטוח שתעברי את זה
אולי תערבי את הרווחה
ומה קורה איתך עכשיו?❤❤❤❤
ומה קורה איתך עכשיו?❤❤❤❤
באותו הנושא: