9 תשובות
לאכול בריא
לא לאכול דברים עם שומן
סבונים קרמים, להחליף כל תקופה יחסית קצרה ציפה לכרית, לשטוף פנים הרבה, לאכול בריא, לשתות הרבה מים
שיגרת טיפוח קבועה עם מוצרים טובים ו שרופא עור המליץ לך עליהם.
טיפול אצל קוסמטיקאית אם זה חמור
ולדעת לא לשים את הטלפון על הפנים לא לגעת בפנים עם הידיים במיוחד על פצעים ולא לפוצץ אותם
טיפול אצל קוסמטיקאית אם זה חמור
ולדעת לא לשים את הטלפון על הפנים לא לגעת בפנים עם הידיים במיוחד על פצעים ולא לפוצץ אותם
תשתמש/י בסבון פניםserave
להחליף את הציפיות של הכריות כל כמה ימים
שואל השאלה:
^אני שמה משחה שהרופא שלי נתן לי והיא לא ממש מראה תוצאה
^אני שמה משחה שהרופא שלי נתן לי והיא לא ממש מראה תוצאה
אנונימית
וואלה פעם היו לי מלא חצ'קונים ויש לי כמה עצות...
לא לגעת בפנים בכלל, לשטוף פנים כשמזיעים וללכת לישון עם פנים נקיות, לא לישון על אותו צד של הכרית פעמיים או להחליף ציפית (זה קצת מוזר אבל אני שם חולצות נקיות על הכרית וישן עליהן כי אין לי הרבה ציפיות לכרית), לא לאכול דברים שומניים, פיצוחים, הרבה דברים חלביים, או שוקולד.
הרופא נתן לי משחה אבל היא לא עוזרת אם אני לא עושה את כל הדברים האחרים...
הכי חשוב זה להתמיד הרבה כי גם לי לקח כמה חודשים עד שהפכתי את הכל להרגלים ועכשיו יש לי פנים חלקות.
לא לגעת בפנים בכלל, לשטוף פנים כשמזיעים וללכת לישון עם פנים נקיות, לא לישון על אותו צד של הכרית פעמיים או להחליף ציפית (זה קצת מוזר אבל אני שם חולצות נקיות על הכרית וישן עליהן כי אין לי הרבה ציפיות לכרית), לא לאכול דברים שומניים, פיצוחים, הרבה דברים חלביים, או שוקולד.
הרופא נתן לי משחה אבל היא לא עוזרת אם אני לא עושה את כל הדברים האחרים...
הכי חשוב זה להתמיד הרבה כי גם לי לקח כמה חודשים עד שהפכתי את הכל להרגלים ועכשיו יש לי פנים חלקות.
אקניל
באותו הנושא: