5 תשובות
סטיפס נועד בשביל שאנשים ישאלו שאלות ויקבלו עליהן מענה
היום על המון מהשאלות ששואלים יש תשובות לא עוזרות ולמען האמת ממש מעצבנות
תחשוב על זה שאת רוצה תשובה רצינית ומישהו עונה לך "לא יודע". זה לא יעלה לך את העצבים?
הנאמנים באתר אולי מעצבנים, אבל הם עושים מה שהם יכולים לשמור על הסדר ועל הסיבה לשמה סטיפס קיים
אני גם הרבה זמן חשבתי כמוך, עד שהבנתי שהם פשוט מנסים למגר התנהגות ילדותית באתר שאמור לעזור לאנשים
היום על המון מהשאלות ששואלים יש תשובות לא עוזרות ולמען האמת ממש מעצבנות
תחשוב על זה שאת רוצה תשובה רצינית ומישהו עונה לך "לא יודע". זה לא יעלה לך את העצבים?
הנאמנים באתר אולי מעצבנים, אבל הם עושים מה שהם יכולים לשמור על הסדר ועל הסיבה לשמה סטיפס קיים
אני גם הרבה זמן חשבתי כמוך, עד שהבנתי שהם פשוט מנסים למגר התנהגות ילדותית באתר שאמור לעזור לאנשים
בעד שהם יתנהלו באופן נכון
שואל השאלה:
קודם כל אני בן, אבל זה נמאס הם הורסים תחוויה מוחקים כל דבר בלי שום סיבה מורידים אמינות בלי שום סיבה זה פשוט נמאס
קודם כל אני בן, אבל זה נמאס הם הורסים תחוויה מוחקים כל דבר בלי שום סיבה מורידים אמינות בלי שום סיבה זה פשוט נמאס
אם הם מורידים נקודות בלי סיבה אתה יותר ממוזמן להתלונן בפני נאמנים בכירים.
הם בסהכ פועלים לפי חוקי האתר
הם בסהכ פועלים לפי חוקי האתר
צריך נאמנים באתר, בלעדיהם היה כאן הרבה יותר גרוע. כן הם מורידים לפעמים הרבה ולפעמים זה לא מוצדק, אבל תמיד אפשר לפנות למערכת/לנאמן בכיר כלשהו.
אין מה לעשות, צריך לזכור את החוקים (המעצבנים או מוזרים ככל שיהיו) וככה יהיה בסדר. וכל הנאמנים שדיברתי איתם עד עכשיו היו מאוד נחמדים
אין מה לעשות, צריך לזכור את החוקים (המעצבנים או מוזרים ככל שיהיו) וככה יהיה בסדר. וכל הנאמנים שדיברתי איתם עד עכשיו היו מאוד נחמדים
אנונימית