14 תשובות
לא
לא
לא חח אני מקשיבה למלא להקות לא רק לאחת
לא כי אני אדם ספונטני
לא אני מקשיבה למלא זמרים ולהקות תא רק אחת
היי, זה המשפט שלי!
עדיין פחות מעתיקה מthe doors - hello, i love you
אנונימי
לא
שואל השאלה:
בטח שיש שמונה ימים בשבוע
אם לנון ומקרטני אומרים שיש, אז יש.
טוב שלא אמרת שאין בשמיים בחורה בשם לוסי עם יהלומים.
אנונימי
ברור ש8 ימים בשבוע, וגם זה לא מספיק!
כן וואן דיירקשן ❤
האמת שיש להקה שאני ככה איתה והיא גם האהובה עליי ממש במקרה
kaleo
כן.
לגמרי, וגם לשירים ספציפיים שברגע זה אני חורשת עליהם.