5 תשובות
אני גם כזאת ותמיד מנסה לשנות את זה, אני בטוחה שאפשר, ומניחה שעם הזמן זה כבר פשוט ייקרה ופחות תקחי ללב - הרי לפעמים זה קורה שאנשים כועסים וצועקים, זה לא בהכרח אומר עלייך משהו, ופשוט צריך לדעת ללא לקחת את זה ללב.
אבל גם להיות רגישה זה בסדר, לא בהכרח משהו שצריך לשנות, אפשר לחיות עם זה.
לא לשים ז
פשוט לא לחשוב על מה תהיה התגובה שלהם כי לא אמור להיות לך אכפת
שואל השאלה:
אבל איך אני אמורה למצוא עבודה ולדבר עם אנשים או לא יודעת ממש קשה לי
אנונימית
זה לא דבר רע להיות רגיש מעיד על בנאדם שהוא לא אדיש ושיש לו רגשות הכל טוב