3 תשובות
לא ללכת על טלפוני בשום פנים ואופן!
מאנשים יוצא ככ הרבה ערש כשהם לא צריכים להראות תפרצוף שלהם
מאנשים יוצא ככ הרבה ערש כשהם לא צריכים להראות תפרצוף שלהם
שואל השאלה:
כן זה כעבודה
כן זה כעבודה
אנונימית
פרונטלי
אבל כעבודה ואת בוחרת עדיף לך טלפוני
אבל כעבודה ואת בוחרת עדיף לך טלפוני
באותו הנושא: