3 תשובות
לא ללכת על טלפוני בשום פנים ואופן!
מאנשים יוצא ככ הרבה ערש כשהם לא צריכים להראות תפרצוף שלהם
שואל השאלה:
כן זה כעבודה
אנונימית
פרונטלי
אבל כעבודה ואת בוחרת עדיף לך טלפוני