10 תשובות
מקסים, לא חסר להם כסף
יש לעשות אנרכיה.
הגיוני, להבדיל מהעשירונים הנמוכים לעליונים יש כסף.
ואני אומר את זה בתור מישהו מהעשירון העליון.
ואני אומר את זה בתור מישהו מהעשירון העליון.
צריך יותר קפיטליזם
אבל מצד שני זה ידפוק חברות חלשות בחברה והחרדים יהיו נגד זה
אבל מצד שני זה ידפוק חברות חלשות בחברה והחרדים יהיו נגד זה
^ שוק חופשי הוא דווקא הכי תורם לאוכלוסיות החלשות, בגלל שיהיה יותר ביקוש לעבודה.
המעסיקים ישלמו יותר כסף מרצונם החופשי ויעסיקו יותר עובדים.
המעסיקים ישלמו יותר כסף מרצונם החופשי ויעסיקו יותר עובדים.
החישוב מתבסס על ההכנסה.
העשירונים האלה מקבלים שכר של 27,000 ומעלה.
ברמות השכר האלה המיסוי גבוה.
בארצות הברית חוסר השוויון גדול יותר.
העשירונים האלה מקבלים שכר של 27,000 ומעלה.
ברמות השכר האלה המיסוי גבוה.
בארצות הברית חוסר השוויון גדול יותר.
^ כל האלה שרוצים שיוויון, מבינים ששיוויון אומר להוריד את העשירים למטה ולא להעלות את העניים למעלה?
כדי להעלות באמת את העניים למעלה, זה רק על ידי העלאת העשירים למעלה באמצעות שוק חופשי.
כדי להעלות באמת את העניים למעלה, זה רק על ידי העלאת העשירים למעלה באמצעות שוק חופשי.
המדינה חייבת לביטוח לאומי 250 מיליארד שקל צריך לסגור את הגוף הזה לפני שהוא ידרוש את הכסף הזה
יש לבטל את המדינה.
ולשמאל זה לא מספיק הם רוצים להוסיף דרגת מס נוספת לבעלי הכנסה גבוהה על אף שהם משלמים כ90% ממיסי המדינה