7 תשובות
setting- language
general
lang & region
lang & region
איזה חברה הוא?
אצל כל אחת כתוב אחרת..
אצל כל אחת כתוב אחרת..
שואל השאלה:
גלאקסי
גלאקסי
אנונימי
ממ יש לי שיאומי.. לא נראלי זה אותו דבר
בכל מקרה החלפתי לאנגלית בשביל לבדוק, אז אצלי זה ככה:
בהגדרות צריך להיכנס לadditional setting ואז languages&input ואז שוב languages ואז בוחרים עברית
בכל מקרה החלפתי לאנגלית בשביל לבדוק, אז אצלי זה ככה:
בהגדרות צריך להיכנס לadditional setting ואז languages&input ואז שוב languages ואז בוחרים עברית
תעדכן אם הצלחת חח
שואל השאלה:
חח סבבה
חח סבבה
אנונימי
באותו הנושא: