6 תשובות
אין לי שמץ אחותי
אני לא צופה באנימה, אבל כן ראיתי סדרות אנימציה
וזה שזה מצוייר לא אומר שזה פחות מעניין או שזה ילדותי
וזה שזה מצוייר לא אומר שזה פחות מעניין או שזה ילדותי
אני ממש אוהבת לצפות באנימה.
זה מעניין ואני מתחברת לעלילה של הסרט/סדרה.
זהו
זה מעניין ואני מתחברת לעלילה של הסרט/סדרה.
זהו
העלילה
הדמויות
האנימציה המגניבה
ועוד
כמו כל סדרה אחרת
רק באנימציה
הדמויות
האנימציה המגניבה
ועוד
כמו כל סדרה אחרת
רק באנימציה
אווטאר זה גם מצויר ולא אכפת לי מה תגידו זו הסדרה הכי טובה שקיימת
שיהיה ברור אני לא אוהב אנימה (חוץ מפוקימון וקצת דרגון בול)