4 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר. תוכלי להתבטא. אני פתוחה לביקורת בונה.
אנונימית
צודקת לגמרי חוץ מהקטע של הסולו שקצת הגזמת

אני בטוח שגם רוב האנשים לא רוצים שורה ראשונה ויעדיפו אחרונה.

כל השאר כן זה ריקוד שאמורים לראות אותך ואת כנראה יותר טובה מאלה שלא רקדו אף פעם אז תבואי לשיחה הזאת בתור משהו שיהיה בסוף לטובתך כי את צודקת ולא הפוך

ותגידי שאמרת את זה רק כי אין לך בכלל שורה ראשונה ומאוד חשוב שתראי שאת מרגישה שדוחקים אותך לפינה

תאמיני לי אני מבין איך זה מרגיש, רק אצלי פשוט נדחפתי לשורה ראשונה לא שאלתי בכלל, ובקלות הצלחתי להגיע לשם
מסכימה לגמרי על החלק שלשים את הפחות טובים מאחור לא נחשב ללמד לרקוד
בתור מישהי שרקדה פח ותמיד שמו אותי מאחורה אני יכולה להזדהות, אף אחד לא טרח לבזבז עליי אנרגיות וללמד אותי
זה ריקוד סוףשנה של ביתספר לא מופע אירוויזיון.

מה איכפת להם