11 תשובות
כן כי את מחפשת איפה הביטוי הזה לא מתקיים וכשהתוצאה זה 'אין פתרון' אז הפונקציה לא מתאפסת בשום איקס
כן
0 חלקי מספר זה 0.
אלא אסור לחלק מספר באפס.
מכאן ניתן להבין שהפתרון הוא כל איקס.
שואל השאלה:
כי אין לי איקס?
אנונימית
כשאת פותרת אי שיוויון את מחפשת את התחום שבו היא קיימת, וכשאין תוצאה אז אין לה בעצם מגבלה
שואל השאלה:
זאת אומרת שהיא מרחפת? הבנתי תודה רבה
אנונימית
לא להפך, זה אומר שהיא קיימת בכל איקס ללא מגבלות ותחומים
שואל השאלה:
אבל פרבולה מרחפת זו פרבולה שכל הערכים שלה מעל ציר הx(אם היא ישרה) או מתחת(אם היא הפוכה)
אנונימית
תקשיבי תכתבי את הפונקציה שחישבת בגאוגברה ותראי איך היא נראת
שואל השאלה:
זה לא נראה, זה פשוט בצבע אחד
אנונימית
שואל השאלה:
ובגלל זה זה אומר כל איקס?
אנונימית