9 תשובות
לא יבטלו
אפסי. נראה לי.
אין סיכוי שיבטלו
לא יבטלו
אם בפינלנד יוצאים בשלגים ללמוד אז אפסי
לא מה פתאום
לצערי1 למיליון אבל כול סיכוי הוא סיכוי
שתדעו שמחר יחליש
אף פעם לא מבטלים יום שלם בגלל גשם, אבל שיש שלג תמיד יש בצפון לפעמים
אף פעם לא מבטלים יום שלם בגלל גשם, אבל שיש שלג תמיד יש בצפון לפעמים
באותו הנושא: