49 תשובות
יש לך את המייל של החשבון יוטיוב?
שואל השאלה:
לא^
אנונימית
אה אז אין לי איך לעזור סליחה
אבל נעצתי
גם לי יש ולוג שצילמתי בהתחלה ירדו עלי אבל זה עובר בסוף אני מאמין שגם אצלך יקרה אותו דבר
אם זה מהיסודי יכול להיות שפתחת את החשבון על המייל של אחד ההורים
תנסי לחשוב על דפוס החשיבה שלך בגיל הזה
יש סדרה שאהבת? חיות מחמד שהיו לך? אחים ואחיות?
אנונימית
תנסי לפנות לגלעד האן יש לו אתר באינטרנט תבדקי איתו
את יכולה לדווח על העמוד כי מדובר בקטינים ואז אולי ימחקו אותו
אםם איפשר לבקש מיוטיוב להוריד אותו?
בשלב הזה אני מודה לאבא שלי שלא נתן לי לעלות סרטונים ליוטיוב
כל החברים של העלו שהם היו קטנים
אל תתרגשי, תזרמי עם זה תהפכי את זה לבדיחה נושא לשיחה
תצחקי איתם, תגרמי לבדיחה להיות איתך ולא עלייך
אנונימית
גם לי יש


אבל את תמיד יכולה לפנות לגוגל על זה שיורידו את זה. הם הורידו את שלי לפני שנה
גם לי עשו את זה פעם תצחקי על זה גם בהתחלה זה יהיה לך קשה אבל בסוף הם יפסיקו וגם את תגיעי למצב שאת צוחקת על זה מעצמך
תנסי לא לייחס לזה משמעות ולצחוק איתם, ואז ישכחו מזה מהר מאוד.
את יכולה גם למחוק כל סרטון בנפרד (יש אופציה בניהול הנתונים של הערוץ) ולשנות את השם של הערוץ למשהו אחר שלא קשור אליך.
לא להתייחס פשוט.
גם לי יש ילדים מהכיתה שיש להם ערוץ וצוחקים עליהם בגללו אבל הם שמים פס/או צוחקים ביחד איתם.
זה עולה סרטונים שלך שהיית ילדה קטנה (תאמיני לי שלחצי מהכיתה שלך גם יש ערוץ ביוטיוב)
תתעלמי מהם ותראי איך זה יעבור מהר
אבל אם תתייחסי תצחקי איתם זה יזרום לך
יש לי סרטונים מהמיזוקלי שמביכים ברמות וזה פשוט כיף לצחוק עליהם
^כן לצחוק איתם זה גם פתרון ממש טוב.
תקשיבי אני מבינה אותך גם לי זה קרה שהעלתי סרטון בכיתה ד ובכיתה ה-ו ילדים בכיתה שלי איכשהו מצאו את זה בהתחלה זה היה מביך אבל אחר כך זרמתי עם זה זה קורה להרבה את לא לבד פשוט תצחקי על זה ותשאירי את הסרטונים האלה כזכרון מהעבר
אנונימית
גם לי יש,המזל שלי שלא הראתי את עצמי
וגם שרק כמה חברות יודעות עליו

ובקשר לשאלה לא נראלי יש דרך אם אין לך את המייל
אנונימית
אם אין לך את המייל אין לי איך לעזור :( אבל בכל זאת נעצתי 3>
היי, שואלת השאלה אשמח שתפני אליי בפרטי כי יש לי אבא שעובד ביוטיוב ישראל ודוד שעובד בגוגל בתחומים של ג'ימייל,יוטיוב
בקיצור פני אליי בפרטי ואוכל לדאוג לבעיה שלך בקלות
אנונימי
תדווחי על הערוץ והסרטונים שלך דרך כמה טלפונים
בתיכון החדש אל תספרי להם ואם הם יצחקו על זה תצחקי איתם. אם הם יראו שזה מעצבן אותך הם ימשיכו לצחוק על זה ולהזכיר לך את זה מלא אבל אם את תצחקי איתם הם תוך שבוע ישכחו מזה.
אני לא ממליץ למחוק כי זה זכרונות. גם לי יש ערוץ כשהייתי קטן אפילו שלי אין הרבה צפיות. חברים שלי צחקו עליי וזרמתי ועכשיו הם לא מדברים על זה. פעם באיזה חצי שנה אולי זה עולה ולא מדברים על זה יותר מדי. מוזמנים אפילו לבדוק קוראים לערוץ תום מרקוביץ' אם אני לא טועה והתמונה היא ציור שציירתי באיזה כיתה ה' סתם משהו. סרטונים על משחקי מחשב, על דומינו וסרטון אחד שלי מנגן
שיטה לא מומלצת לפי דעתי^
אנונימי
יואו אני חושב שאתה טועה ובגדול^^^ כי בתכלס עדיף לא לסבול בכלל ולך תדע כמה זמן יצחקו עלייה ולאן זה יתפשט זה עלול להיות נורא מביך ומסכן לדעתי
אנונימי
האמת שהייתי ממליצה לך לא למחוק אותו, דווקא למחוק אותו יראה שאת מתביישת בו וזה יגרום לאנשים יותר לאמלל אותך. אם זו לא ממש סיטואציה של בריונות (שיש צורך לדווח למישהו) הייתי ממליצה לך דווקא לצחוק על זה בעצמך ולהיות קלילה בנוגע לזה, כולם היו מביכים ביסודי, ככה תהני מזה ותקבלי את זה וגם ככה יתחילו לשכוח מזה לאט לאט כי מעייף לצחוק על משהו כל כך הרבה
אני לא חושבת שאת צריכה להתבייש בזה את עשית מה שאהבת ואני בטוחה שאם לא היו צוחקים עלייך היית עדיין גאה בזה ,ולדעתי את לא צריכה למחוק את הערוץ כי הסרטון אם הכמה אלפים זה יותר ממה שהם ישיגו ביוטיוב
אנונימי492
אתה צודק לדעתי אני ממליץ לך שואלת השאלה לשלוח לו הודעה בפרטי והוא יעזור לך
אנונימי
לא נורא
אנחנו גם עושים את זה לחבר שלנו
בסוף כבר לא אכפת לו הוא אפילו מראה לאנשים בעצמו את זה וזהו אנחנו כבר לא עושים לו את זה
אנונימי
תמצאי את העמוד הישן שלהם ותחצקי עליהם בחזרה
תבקשי ממלא אנשים לדווח עלייך כדי שיחסמו אותל
היה לי מוזיקלי ומה שעשיתי היה לבקש ממלא חברים לדווח עליו ולדווח שיש קטינים בסרטון וזה עבד (לפחות 7 אנשים לדעתי צריך ביוטיוב)
אנונימי
גם לי
תהיי גאה בו, תצחקי על זה
אם יש לך את המייל של אותו הערוץ תכתבי בגוגל סיסמאות זה יתן לך את כל הסיסמאות ששמרת וכך תוכלי לדעת סיסמה כלשהי שאולי תעזור לך
אנונימית
אני חושבת שיש פה טעות בבסיס.
את לא צריכה למחוק שום דבר בגלל אף אחד. אם יש לך כמה אלפי צפיות לסרטון זאת גאווה! ואת צריכה להרים את הראש ושיקפצו לך! ולא, ממש לא לשתף איתם פעולה ולצחוק כי זה לא מצחיק. זה חמוד וזה אחלה וזו פעילות ילדותית בריאה לפתוח ערוץ יוטיוב. ואם זה הצליח אז קל וחומר.
כשהם צוחקים על זה בפעם הבאה תנזפי בהם או שתגידי להם שלפחות את מלאת ביטחון עצמי שלא מתביישת לפתוח ערוץ יוטיוב, ושאת כבר מגיל כזה "התפרסמת".
חותמת לך שלפחות כמה מהם מעלים טיקטוקים ומנסים להתפרסם. הם פשוט מקנאים בהסוואה. איזה דור ארור
לפתוח 100 משתמשים ולדווח
נראלי שאם מלא אנשים מדווחים אז העמוד נחסם תנסי את זה
לכל אלה שהגיבו להצעה שלי, אני מקבל ומבין למה חלק לא מסכימים. אני מספר מה שעבד לי... יש לי חבר שצוחקים עליו מלא (סתם בדיחה שלנו לא קשור לערוץ ישן) והוא כל פעם מתעצבן מזה זו הסיבה שממשיכים. אם הוא לא היה מגיב ככה כולם היו מפסיקים. אני גם חושב שאם תזרמי את תתרגלי וזה פחות יעצבן אותך אבל אם את ממש רוצה למחוק אז כן תעשי מה שנשאר אומרים ותדווחי. אני עדיין חושב שזה זכרונות ולא כדאי אבל בחירה שלך ואם ניסית להגיד להם שזה מציק לך והם לא מפסיקים הם לא חברים מספיק טובים
אולי תדווחי על המשתמש ויוטיוב בטובם הרב יורידו את החשבון יוטיוב
היי אהובה, אני ממש מבינה אותך
אני חושבת שאת יכולה לנסות לפנות למוקד 105 עם השם של העמוד יוטיוב והם ינסו להנחות אותך איך לפעול או מה אפשר לפחות לעשות במצב כזה גם אם לא ניתן למחוק לגמריי את החשבון
מקווה שהכל יסתדר בסוף
כאן אם את צריכה לפרוק❤
שיר חן זאת את?
תתעלמי מכל החסרי ביטחון, סתם מחפשים לצאת מגניבים
אין לי שמץ בפריצות וכאלה אבל נעצתי ...
אני יודעת מי את
אל תתני להם להרגיש שזה פוגע בך.
ככול שתבקשי מהם להפסיק זה יגרום להם להמשיך.
ככול שתראי שאת מתחרפנת זה יתדלק אותם.
שימי זין וזה יעלם לבד בהבטחה
תום מרקוביץ' צודק מנסיון. אני אחד האנשים "המביכים" אבל למי אשכרה אכפת באמת
את יכולה לשים אותו כזה בסרטונים פרטיים
אנונימית
אחשלי יקר שיקו המלך
תבקשי שיפרצו לך אליו
אנונימית
ישיש לך את המספר טלפון שהיה מקושר לאימייל או אימייל אחר לשחזור?
אנונימית
יש לך את האימייל עצמו גם אם אין לך סיימה אליו או שאת לא זוכרת סיסמה
את יודעת מה האימייל?
אנונימית