4 תשובות
רצוי, יש קרינה מהטלפון ובכללי מרוב הדברים
^שטויות.
כן הקרינת uv לא משתנה בחורף רק יורדת בשעות יותר מוקדמות
אז את צריכה לשים קרם הגנה מנגיד 7 בבוקר אבל ב17:00 נגיד כבר לא חייב