7 תשובות
מאוד מוזר
לגיטימי לגמרי
ממש לא , לכל אחד יש העדפות ..
גם דאהמר היה 185.

מוסר השכל: פנימיות לפני מאפיינים חיצוניים
הגיוני סך הכל זה הטעם שלך פשוט
זוהר^^
מה קשור דהאמר ומי אמר שאין לה רצונות גם על האופי?
לא הבנתי רק דהאמר הוא היחיד 185?
אבא שלי וכל האחים שלי בגובה הזה ומעלה
וגם אני גבוהה אז הגיוני שאני ארצה גם בגובה הזה
ביני ובן בת הזוג שלי יש 35 סנטימטר הבדל וגם אני תמיד אמרתי לעצמי שאני לא אסתדר עם זה כי זה לא נוח, אבל כשאוהבים למי אכפת משטות כזאת כמו גובה? לא יכולה לדמיין שהייתי מפסידה אותה בגלל דבר מטופש שכזה
אנונימית