התחברות
הרשמה
מישהו פה למד/ לומד בגימנסיה בתל אביב?
חשבתי לעבור לשם שנה הבאה
26 בדצמבר 2022, 13:36
תל אביב
תיכון
גימנסיה
2 תשובות
למדתי שם ב ז'-ט' ועברתי
חרא מקום. לא יוציא ממך שום דבר טוב
R
Revenant
יש לי חברה שם לא משהו
י
יובי..
באותו הנושא:
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה בראשון לציון?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הריאלית?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הריאלית בריאשון לציון?
מישהו כאן לומד בגימנסיה הרצליה תל אביב?
מישהו לומד בגימנסיה הריאלית מקיף א בראשון לציון (כיתה י)
מישהו מפה לומד בגימנסיה הרצליה בתל אביב??
מישהו לומד בגימנסיה הריאלית בראשון לציון?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הרצליה שבתל אביב?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה הריאלית?
יש פה מישהו שלומד בגימנסיה בירושלים?