8 תשובות
אם יש לה פחות שכל...
אנונימי
לפי הסגנון דיבור בדכ קולטים, אבל זה לא אומר.
ובטח בוא לפרטי אני אנסה לעזור :)
ובטח בוא לפרטי אני אנסה לעזור :)
תראה לפי התגובות
אם התגובות הםם.
חיימשליי יפהה אחתת אמלהה הורסתת יאוו מושלמתת אז יש מצב היא פרחה
חיימשליי יפהה אחתת אמלהה הורסתת יאוו מושלמתת אז יש מצב היא פרחה
אנונימית
בטח שאני יכולה לעזור וכפי שרשמו כאן על פי מה שהיא רושמת אי אפשר לדעת חד משמעית, אני מניחה שבדיבור שלה במציאות מבינים.
"חייםםשליי"
שואל השאלה:
רק פרחות כותבות את זה?
רק פרחות כותבות את זה?
אנונימי
"וואיי יפהה שליי מהממתת שרופהה על היופיי הזהה"
^כן
^כן
באותו הנושא: