5 תשובות
כןכן הכנתי אתמול
כן
תוסיפי גזר ובצל
תוסיפי גזר ובצל
נשמע טעים, כן.
כןכן ממש טעים.. וכמו שאמרו פה גם גזר ובצל הולכים טוב עם זה
שואל השאלה:
אין לי גזר ואני לא אוהבת בצל ותודה לכולם
אין לי גזר ואני לא אוהבת בצל ותודה לכולם
אנונימית
באותו הנושא: