7 תשובות
לא, כי הם עדיין רוב הסיכויים יותר נמוכים ממני. אבל גם אם עדיין יש שם מישהו מעל 2 מטר, אז לא, לא יעשה לי שום צביטה כי זה לא בהרבה גבוה ממני.
שואל השאלה:
מה הגבהים שלכם?
מה הגבהים שלכם?
אנונימי
אולי קצת
לא
לא כי רוב המשפחה שלי נמוכים ממני
אבל אני יותר נמוך מהילדים בבית ספר נגיד אז אולי קצת אבל לא ממש
אבל אני יותר נמוך מהילדים בבית ספר נגיד אז אולי קצת אבל לא ממש
באותו הנושא: