5 תשובות
לפעמים זה פשוט גנטי
יש קרמים שעוזרים ואפשר ללכת לרופא
יש קרמים שמעלימים את זה
שכחתי את השם
אל תשתמשי בקרם סתם ככה. את צריכה ללכת לקוסמטיקאית שתכיר את העור שלך ותדע להתאים לך קרם. קרם לא נכון יכול לגרום לגירוי.
ללכת לקוסמטיקאית , לישון מספיק, לשתות הרבה מים ופחות מסך, יכול להיות שזה גם מחוסרים בויטמינים , ויכול להיות שזה גם גנטי .