11 תשובות
אני הולכת לישון עכשיו
כי אם עדיין ערים אין עוד ממש מה לעשות בשעה הזאת
אני עושה עבודה בהיסטוריה
חופש
אני לא מצליחה להרדם
שואל השאלה:
ככה זה תמיד בשלוש בלילה
כי אנחנו חסרי חיים,סתם אני צריכה לקום בחמש וחצי ויש לי סיוטים
אין פה הרבה אנשים
שואל השאלה:
יש פה המון אנשים
זה קצת וכולם יוצאים כל שנייה
שואל השאלה:
זה גם נכון