6 תשובות
לא, אני לא מכירה את העיר.
ערסים ועוד ערסים אבל אחלה עיר
לא יודעת פעם היא הייתה עיר מוזנחת ,לא יודעת איך.להסביר כל הבתים משנות ה90 עוד שנייה התפרקו אבל היום שיפצו אותה ובאמת שכל העיר כמעט כולה משופצת

אולי .....העובדה שזה חור בדרום חוץ.מזה אין לפי מה שידוע לי
אנונימית
גר באשקלון
באזור שלי אישית לא חסרים הומלסים , גנבים שמשוטטים ברחוב
פעם אחד גבר שיכור פוצץ ידידה שלי במכות ליד בית קפה
יש ליד הבית שלי 2 הומלסים שיושנים על הספסל
אני הלכתי לחנות מאפים רגילה כמעט כל ערב יש יושבים שם מקצבי נדבות שמבקשים שקל או 2
וכמות הערסים שלא נדע

כאילו איכות החברה לא משהו ושואפת לאפס .
יותר מידי נרקומנים/ הומלסים/ אלכוהליסטים וערסים
אנונימי
כן
טילים, בום בום, פלאטצ