5 תשובות
החזיות של פריימרק דווקא מהממות וטובות
המשביר לצרכן
אמריקן איגל
אפרודיטה
דלתא
פמינה
פמינה, אפרודיטה, דלתא
זה לא ככ זול אבל חזיות זה יקר בדרך כלל, באורבניקה נגיד זול ממש אבל איכות די חרא והקאפ בולט החוצה
אנונימי
femina הכי איכותי