6 תשובות
סיכוי גבוה שכן...
הם מקבלים המון פניות הן באינטרנט והן בטלפון
לפעמים זה עלול לקחת מעט זמן
כן הגיוני
כנראה יש להם מלא מקרים לטפל בהם, אז זה עמד בתור.ץץ
אנונימי
לא , לא פלא שיש כל כך הרבה מקרים בארץ עם משטרה כמו שלנו
שואל השאלה:
גם כשמדובר באיום התאבדות? האדם יכול כבר למות עד שמטפלים בפניה
אנונימית
צודקת, כישלון של המשטרה