4 תשובות
שואל השאלה:
אני לא הטעם של הרבה בנות?
אבל מלא ידידות וחברים שלי אומרים לי שאני נראה טוב ושמוזר שעוד לא מצאתי חברה
וכאילו אני מבין מאיפה זה בא
ועכשיו האופי שלי גם סבבה אבל בתור רושם ראשוני אני באמת לא מבין איך לא עושות לי לייקים
אולי משקרים לי שאני נראה טוב וזה סתם יןריד לי את הביטחון עוד
אנונימי
שואל השאלה:
מוזר מאוד
אנונימי
עאלק נותן צ'אנס
עוד חי בסרט
שואל השאלה:
למה
אני עושה מלא לייקים לבחורות שדווקא לטעמי הן פשוט לא מחזירות
אנונימי