6 תשובות
כי הוא לא מעוניין לצאת איתך, פשוט.
אם הוא היה רוצה, הוא היה שולח הודעה.
יכול להיות שהוא מפחד / שהוא לא מתכוון לפלרטט איתך בלייקים ועושה לייקים כי את מעלה דברים מגניבים
מתגעגע ויש מצב מתחרט על זה ולא ניתק תקשר בלב שלם
עזבי אותו
מתבייש
אנונימי
כי הוא טמבל