9 תשובות
לצאת עם גברים נמוכים
מה
הלוואי עליי כל הבנים שאני מכירה הם 160 ואני 173
אנונימית
שמעי יכול להיות שאת עוד תגבההי אל תדאגי,
את בכיתה ח אז עוד תזכי להכיר בחורים חתיכים בגובהה שתאהבי
אין איך לייעץ לך בקשר לכאבים
את בכיתה ח אז עוד תזכי להכיר בחורים חתיכים בגובהה שתאהבי
אין איך לייעץ לך בקשר לכאבים
שואל השאלה:
אבל כיאלו יש קירבה פיזית במצבים מסויימים . זה הבעיה ... ולראשונה- אני לא בקטע של נמוכים ולא מכירה נמוכים בכללי כמו שאמרתי הכי נמוך שאני מכירה נושק ל1.80 אם לא מחשיבים את אבא שלי 1.60
אבל כיאלו יש קירבה פיזית במצבים מסויימים . זה הבעיה ... ולראשונה- אני לא בקטע של נמוכים ולא מכירה נמוכים בכללי כמו שאמרתי הכי נמוך שאני מכירה נושק ל1.80 אם לא מחשיבים את אבא שלי 1.60
זה הגיוני לגמרי שייקח לך זמן להתרגל לגבהים שהם מעבר למה שאת רגילה במשפחה שלך.
אבל אפשר להתרגל להכל, זה פשוט לוקח זמן.
את יכולה לעמוד טיפה מרחוק בהתחלה ואז יותר נוח לסובב את הראש כלפי מעלה.
מה הגובה של אמא שלך או אחות גדולה? תראי כיצד הם סוגרים את פערי הגובה
אבל אפשר להתרגל להכל, זה פשוט לוקח זמן.
את יכולה לעמוד טיפה מרחוק בהתחלה ואז יותר נוח לסובב את הראש כלפי מעלה.
מה הגובה של אמא שלך או אחות גדולה? תראי כיצד הם סוגרים את פערי הגובה
שואל השאלה:
אבא 1.60 ואמא 1.62
אבא 1.60 ואמא 1.62
שואל השאלה:
אבל לפי הרופא גדילה אני לא אגבהה עוד אז נדפקתי
אבל לפי הרופא גדילה אני לא אגבהה עוד אז נדפקתי
דבר ראשון, לא נדפקת. אין שום בעיה בלהיות בגובה שלך. לא רק שאין בעיה מבחינה מהותית, אלא אף מבחינה חברתית.
וגם עושה רושם שאת שמחה ממה שקיבלת והגובה שלך לא מרתיע אותך כלל.
אז נכון, נשארה הבעיה הטכנית. את נמשכת לגבוהים והפער גדול.
אז מניסיון, זה הכל עניין של תרגול.
יש הרבה זוגות שהאישה נמוכה מהבעל בהפרש עצום. פשוט לוקח זמן להתרגל לפערים.
זה לא אומר שעכשיו כל אחד שאת יוצאת איתו תצטרכי לסבול בהתחלה עד שתתרגלו להפרשי גובה, הפוך, את תתרגלי לזה מסתם דיבורים עם אנשים שגבוהים ממך, עד שפשוט הטכניקה לסגירת הפרשי הגובה יהיו אצלך טבעיים לחלוטין. ואז כשתצאי עם מישהו, לא ייקח לך זמן לסגור את הפרשי הגובה ביניכם, גם אם אם פסגת קודקודך תגיע אל מתחת כתפו.
וגם עושה רושם שאת שמחה ממה שקיבלת והגובה שלך לא מרתיע אותך כלל.
אז נכון, נשארה הבעיה הטכנית. את נמשכת לגבוהים והפער גדול.
אז מניסיון, זה הכל עניין של תרגול.
יש הרבה זוגות שהאישה נמוכה מהבעל בהפרש עצום. פשוט לוקח זמן להתרגל לפערים.
זה לא אומר שעכשיו כל אחד שאת יוצאת איתו תצטרכי לסבול בהתחלה עד שתתרגלו להפרשי גובה, הפוך, את תתרגלי לזה מסתם דיבורים עם אנשים שגבוהים ממך, עד שפשוט הטכניקה לסגירת הפרשי הגובה יהיו אצלך טבעיים לחלוטין. ואז כשתצאי עם מישהו, לא ייקח לך זמן לסגור את הפרשי הגובה ביניכם, גם אם אם פסגת קודקודך תגיע אל מתחת כתפו.
באותו הנושא: