6 תשובות
כי זה ביחס לקשקושים של הנוצרים,
דווקא בחו"ל כשמתרחקים נותן תחושה של יותר געגועים למסורת ולחגים
גם הערים מאוד יפות אז זה בכלל נראה עוד יותר זוהר
גם באמת משקיעים בזה המון אז זה וואו
שואל השאלה:
לא מאמין האגדה חליפה
מסכימה איתך, אבל זה כי הם חוגגים יום הולדת לישו ואנחנו חוגגים כי לא ניצחו את אנטיוכוס
אני צופה מלמעלה חחח....
נהנה מהשאלות הרציניות וגם מההומור
מוכן להיות "קמראשלורה" (כמו בסרט גבעת חלפון אינה עונה)
שואל השאלה:
לדעתי אתה מנהל האתר בלי לומר לנו
^

אתם האגדות
כל 1 מכם הוא מדהים
אני מתענג רק מלקרוא את השאלות שלכם
ותשובות מדהימות עם רעיונות שאני לא חשבתי עליהם
תודה.

אין על סטיפס
ברוך השם שיש את האתר הזה שאפשר לפתוח את הלב ולענות ולעזור
יישר כוח