10 תשובות
אני עושה בייביסיטר ודוגיסיטר ואני גם עושה לק גל לאחרים ומרוויחה כסף(: כן את כל זה אני עושה ביום יום שלי
עובדים, מנסים לחסוך דמי כיס
שואל השאלה:
טוב תקשיבו מצאתי עבודה בעזרת ה' נעשה ונצליחח!! עוד 4 חודשים אני משיגה את הכסף (תגידו אמן(
טוב תקשיבו מצאתי עבודה בעזרת ה' נעשה ונצליחח!! עוד 4 חודשים אני משיגה את הכסף (תגידו אמן(
אמן חח אבל במה?
שואל השאלה:
לנקות מספרה
לנקות מספרה
אה יפה מזל טוב בהצלחה
תאמת שחוץ מבייביסיטר ודוגידיסטר אין ממש..
תעשה מטלות בבית ותקבל דמי כיס
תעשה מטלות בבית ותקבל דמי כיס
שואל השאלה:
אין כמעט בייביסיטר בתקופה האחרונה יש אולי דרכים אחרות?
אין כמעט בייביסיטר בתקופה האחרונה יש אולי דרכים אחרות?
בייביסיטרים
בהצלחהה
באותו הנושא: