5 תשובות
לנסות לדבר איתם/ לכתוב להם מה מפריע לך ואם זה לא יעזור אז תנסי למצוא לך כל מיני עיסוקים ותחביבים שתעשי מחוץ לבית (חוגים/ עבודה/ יציאות עם חברים..) ואז ככה גם לא תיהיה איתם כל היום וגם תגשימי את עצמך ותהני מהיום שלך ובקצת זמן שתפגשי אותם הם ישמחו וילמדו להעריך אותך יותר ולהיות יותר עדינים איתך ( רק כשאנחנו מתרחקים ממישהו הוא לומד להעריך את הקשר..)
שואל השאלה:
לדבר איתם זה מקרה אבוד
לדבר איתם זה מקרה אבוד
אנונימית
וואי למה אני מזדהה :/
ממש תיארת את ההורים שלי
ממש תיארת את ההורים שלי
אנונימית
וואו אין לי מה להגיד פשוט תדברי איתם אם זה לא עוזר לכי למקום שטוב לך שם ונעים לך שם זה מה שטוב
וואו מתאר את החיים שלי לגמרי